hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > علمی > ادعای اپراتور‌ها درمورد عدم رشد تعرفه در ۵ سال اخیر درست نیست

ادعای اپراتور‌ها درمورد عدم رشد تعرفه در ۵ سال اخیر درست نیست

وزیر سابق ارتباطات گفت: ادعای اپراتورها بر عدم رشد تعرفه در ۵ سال اخیر، درست نیست. حذف بسته های دراز مدت در اپراتورهای تلفن همراه و همچنین تغییر حجم مصرف منصفانه در اپراتورهای ثابت باعث افزایش نرخ موثر خدمات شده است.

به گزارش شبکه شرق، آذری جهرمی در کانال تلگرامی خود با اشاره به نامه اپراتورها به رئیسی برای افزایش تعرفه اینترنت نوشت: کاش نامه آنها به رییس جمهور برای توقف فیلترینگ و آزار کاربران بود نه افزایش آزار مردم از طریق افزایش تعرفه

 

آذری جهرمی وزیر سابق ارتباطات در کانال تلگرامی خود نوشت: ادعای اپراتورها بر عدم رشد تعرفه در ۵ سال اخیر، درست نیست. حذف بسته های دراز مدت در اپراتورهای تلفن همراه و همچنین تغییر حجم مصرف منصفانه در اپراتورهای ثابت باعث افزایش نرخ موثر خدمات شده است. برای مخابرات ایران هم تغییر آبونمان به میزان متوسط ۱۵ برابری اتفاق افتاده است.

اما واقعیت این است که اقتصاد اپراتورها علیرغم این افزایش‌ها حال و روز خوشی ندارند، چون با فیلترینگ فله ای بازار آنها را سرکوب کردند.

کاش نامه آنها به رییس جمهور برای توقف فیلترینگ و آزار کاربران بود نه افزایش آزار مردم از طریق افزایش تعرفه…

اپراتور‌های ارائه دهنده اینترنت در نامه‌ای به رییس جمهور خواستار افزایش صددرصدی تعرفه برای بسته‌های دیتای همراه بالاتر از دو گیگابایت شدند.

منبع: sharghdaily-911024

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد