hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > واکنش آذری جهرمی به نامه اپراتورها به رئیسی برای افزایش تعرفه اینترنت؛ کاش نامه آنها برای توقف فیلترینگ و آزار کاربران بود نه افزایش آزار مردم از طریق افزایش تعرفه!

واکنش آذری جهرمی به نامه اپراتورها به رئیسی برای افزایش تعرفه اینترنت؛ کاش نامه آنها برای توقف فیلترینگ و آزار کاربران بود نه افزایش آزار مردم از طریق افزایش تعرفه!

وزیر سابق ارتباطات نوشت: واقعیت این است که اقتصاد اپراتورها علیرغم این افزایشها حال و روز خوشی ندارند، چون با فیلترینگ فله ای بازار آنها را سرکوب کردند. کاش نامه آنها به رییس جمهور برای توقف فیلترینگ و آزار کاربران بود نه افزایش آزار مردم از طریق افزایش تعرفه.

محمدجواد آذری جهرمی وزیر سابق ارتباطات در واکنش به نامه اپراتورهای همراه به رئیسی برای افزایش تعرفه اینترنت همراه در کانال تلگرامی خود نوشت: ادعای اپراتورها بر عدم رشد تعرفه در ۵ سال اخیر، درست نیست. حذف بسته های دراز مدت در اپراتورهای تلفن همراه و همچنین تغییر حجم مصرف منصفانه در اپراتورهای ثابت باعث افزایش نرخ موثر خدمات شده است. برای مخابرات ایران هم تغییر آبونمان به میزان متوسط ۱۵ برابری اتفاق افتاده است.

اما واقعیت این است که اقتصاد اپراتورها علیرغم این افزایشها حال و روز خوشی ندارند، چون با فیلترینگ فله ای بازار آنها را سرکوب کردند.

کاش نامه آنها به رییس جمهور برای توقف فیلترینگ و آزار کاربران بود نه افزایش آزار مردم از طریق افزایش تعرفه…

به گزارش انتخاب، اپراتور‌های ارائه دهنده اینترنت در نامه‌ای به رییس جمهور خواستار افزایش صددرصدی تعرفه برای بسته‌های دیتای همراه بالاتر از دو گیگابایت شدند

منبع: etemadonline-645498

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد