hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > بازی مرد عنکبوتی ۲ احتمالا میزبان حالت آنلاین می‌شود

بازی مرد عنکبوتی ۲ احتمالا میزبان حالت آنلاین می‌شود

اسناد لورفته استودیو اینسامنیاک گیمز احتمالا به حالت آنلاین بازی Marvel’s Spider-Man 2 اشاره دارند.

از مدت‌ها قبل گزارش‌ها نشان می‌دادند که استودیو اینسامنیاک گیمز درکنار ساخت بازی‌های تک‌نفره داستانی، برنامه تولید یک بازی چندنفره آنلاین و جاه‌طلبانه را در سر دارد. تاکنون تصور می‌شد که این بازی چندنفره مرتبط‌با دنیای ابرقهرمانی مارول به‌خصوص مجموعه Marvel’s Spider-Man باشد و حال افشای اطلاعات توسعه‌دهنده این حدس را بیش‌ازپیش تقویت می‌کند. باتوجه‌به جدیدترین جزئیات لورفته، احتمالا استودیو Insomniac Games توسعه یک بخش آنلاین برای بازی Marvel’s Spider-Man 2 را پیش می‌برد.

اسناد لورفته نشان می‌دهند که اینسامنیاک یک نقشه راه متمرکز بر محتوای چندنفره را طراحی کرده است که براساس آن Marvels Spider-Man 2 Online برای عرضه در سال ۲۰۲۴، Marvels Wolverine Online برای انتشار در ۲۰۲۶ و Marvels X-Men Online برای عرضه در سال ۲۰۲۸ برنامه‌ریزی شده‌اند. این نقشه راه احتمالا در یک مقطع زمانی اعتبار داشته است؛ چراکه در سایر اسناد لورفته تاریخ عرضه اولین نسخه Marvels X-Men برای ۲۰۳۰ تنظیم شده است و نسخه‌های چندنفره این مجموعه به‌ترتیب با اعداد یک، دو و سه معرفی شده‌اند.

علاوه‌بر‌این یکی از کاربران ردیت، تصویری از کدهای لورفته Marvels Spider-Man 2 Online را به اشتراک گذاشت و درکنار آن کاربر دیگری مجموعه عظیمی از تصاویر هنری مفهومی این تجربه چندنفره شامل قهرمانان عنکبوتی، کاراکترهای شرور و موارد دیگر را پخش کرده است. باید توجه داشت که در میان جزئیات فاش‌شده به پروژه آنلاین و لغوشده اینسامنیاک گیمز با عنوان Marvel’s Spider-Man: The Great Web اشاره می‌شود؛ بنابراین نمی‌توان به‌طور قطعی در مورد برنامه توسعه‌دهنده برای خلق تجربه‌های چند نفره اظهارنظر کرد.

منبع: zoomg-365656

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد