hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > بیرانوند: حال پرسپولیس خیلی خوب است/ هوادران به جایگاه فعلی عادت ندارند

بیرانوند: حال پرسپولیس خیلی خوب است/ هوادران به جایگاه فعلی عادت ندارند

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس به موفقیت این تیم در لیگ بیست و سوم ایمان دارد.

به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ علیرضا بیرانوند که در فصل جدید و به دلیل غیبت‌های مقطعی امید عالیشاه و وحید امیری بیش از پیش بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را به بازو می‌بندد، امشب میهمان یک برنامه تلویزیونی بود.

دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس در بخشی از صحبت‌های خود و در پاسخ به مجری برنامه که معتقد بود پرسپولیس حال و هوای خوبی ندارد، اظهار کرد: چرا ندارد؟ اگر یادتان باشد، سال گذشته هم شرایط پرسپولیس در نیم فصل دوم خوب نبود و در فاصله ۷ هفته به پایان مسابقات، ۷ امتیاز اختلاف با صدرنشین لیگ داشتیم. به نظر من حال و هوای باشگاه و هواداران پرسپولیس خیلی خوب است.

بیرانوند با اشاره به نتایج دور از انتظار پرسپولیس طی هفته‌های اخیر، تصریح کرد: این اتفاقات بخشی از فوتبال است. به عنوان مثال، منچسترسیتی در شش بازی آخر خود تنها یک برد کسب کرده است.

او در ادامه گفت: همانطور که می‌دانید، چند بازیکن تاثیرگذار ما مصدوم شدند. انتظارات مردم و هواداران پرسپولیس از ما خیلی زیاد است و ما هم این موضوع را قبول داریم. پرسپولیس همیشه باید مدعی باشد. هواداران این را می‌دانند و به جایگاه فعلی پرسپولیس عادت ندارند. به هواداران حق می‌دهم و اطمینان می‌دهم دوباره به شرایط قبل بازمی‌گردیم.

بیرانوند در خصوص امیدواری پرسپولیسی‌ها به قهرمانی در لیگ بیست و سوم، افزود: هواداران می‌گویند ما هنوز امید داریم و من هم به آن‌ها گفتم شما در فصل قبل اصلا به قهرمانی ما امیدوار نبودید، حالا که امید دارید نباید نگران باشید.

دروازه‌بان پرسپولیس در پایان گفت: چند امتیاز از دست دادیم اما شرایطمان خوب است. امیدوارم در ۳ بازی باقی‌مانده تا پایان نیم‌فصل، بهترین نتیجه را کسب کنیم.

251251

منبع: khabaronline-1851368

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد