hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > هشدار کیم جونک اون بعد از پرتاب موفقیت‌آمیز موشک قاره‌پیمای جدید؛ دشمنان باید از کره‌شمالی بترسند

هشدار کیم جونک اون بعد از پرتاب موفقیت‌آمیز موشک قاره‌پیمای جدید؛ دشمنان باید از کره‌شمالی بترسند

رهبر کره‌شمالی درحالی که دستاورد مربوط به پرتاب آزمایشی موفقیت‌آمیز موشک هوآسونگ-۱۸ را جشن می‌گرفت، بیان کرد: حاکمیت و صلح منطقه‌ای صرفا زمانی تضمین می‌شوند که ظرفیت واقعی کشور برای حمله به دشمن در هر جایی فراهم گردد و موجب ترس دشمنان شود.

کیم‌ جونگ اون، رهبر کره‌شمالی درحالی که دستاورد مربوط به پرتاب آزمایشی موفقیت‌آمیز موشک هوآسونگ-۱۸ را جشن می‌گرفت، بیان کرد: حاکمیت و صلح منطقه‌ای صرفا زمانی تضمین می‌شوند که ظرفیت واقعی کشور برای حمله به دشمن در هر جایی فراهم گردد و موجب ترس دشمنان شود.

به گزارش ایسنا، طبق گزارش خبرگزاری مرکزی کره‌شمالی موسوم به کی‌سی‌ان‌ای، کیم جونگ اون خاطرنشان کرد: آزمایش موشکی پیونگ‌یانگ توضیح شفافی درباره اقدام متقابل، توسعه استراتژی هسته‌ای و دکترین جمهوری دموکراتیک خلق کره بود تا نشان دهد که اگر دشمن تحریکاتی را در زمینه هسته‌ای انجام دهد، کره‌شمالی در استفاده از تسلیحات هسته‌ای تردید و درنگ نخواهد کرد.

وی افزود: موفقیت پیونگ‌یانگ در آزمایش موشکی، امپریالیست‌های آمریکا و دست‌نشانده‌های آنان را شدیدا غافلگیر کرد؛ افرادی که نابودگر صلح و ثبات هستند و متعهد شده‌اند تا اقدامات مخربی را انجام دهند.

 

منبع: etemadonline-645277

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد