hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > دانلود سریال مرداب قسمت ۱۲ دوازدهم (قسمت 12 مرداب) حجم رایگان

دانلود سریال مرداب قسمت ۱۲ دوازدهم (قسمت 12 مرداب) حجم رایگان

دانلود قسمت 12 مرداب کامل، دانلود مرداب قسمت ۱۲، دانلود قسمت ۱۲ مرداب کامل، دانلود سریال مرداب قسمت دوازدهم، خرید قانونی سریال مرداب قسمت 12 حلال دانلود، دانلود فیلم مرداب قسمت دوازدهم، دانلود فیلم ایرانی مرداب قسمت ۱۲، قسمت جدید سریال مرداب را به صورت قانونی دانلود و تماشا کنید.

برای دانلود قسمت دوازدهم سریال مرداب و دانلود فیلم مرداب قسمت دوازدهم 12 به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی محمد شایسته و هنرمندی شهرام حقیقت دوست، پانته آ پناهی ها، حامد کمیلی، ستاره پسیانی، امیر جعفری، مجتبی پیرزاده، الهام اخوان و… به ادامه مطلب مراجعه کنید.

برای دانلود سریال مرداب قسمت 12 روی لینک زیر کلیک کنید

55

«« دانلود قسمت 12 سریال مرداب »»

درباره سریال مرداب (دانلود قسمت ۱۲ مرداب)

قسمت دوازدهم 12 سریال مرداب به کارگردانی برزو نیک نژاد در سال 1402 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و معمایی می‌باشد و می توان گفت مرداب قسمت 12 یکی از پربیننده ترین سریال های شبکه نمایش خانگی است.

روایت سریال مرداب (دانلود مرداب قسمت دوازدهم)

سریال مرداب قسمت 12 دوازدهم ماجرایی رازآلود و معمایی دارد؛ آدم‌های کوچیک، رد پاشون هم کوچیکه، برای همین راحت‌تر پاک میشه…

در شهری کوچک، جایی که رازها و پیچیدگی‌هایی در سایه‌ی ارتباطات پنهان شده‌اند، یک جوان باهوش و دلسوز به شهر برمی‌گردد و تلاش می‌کند پرده از رازهای مربوط به مرگ عجیب پدرش بردارد.

در این مسیر، او با شخصیت‌های مختلفی آشنا می‌شود، از جمله یک خبرنگار محلی با روحیه‌ی قوی، یک زن زیبا و مرموز و یک کارآگاه ماجراجو. هر قسمت سریال «مرداب»، رازها و ارتباطات پنهان را آشکار می‌کند.

برای دانلود فیلم مرداب قسمت دوازدهم روی لینک زیر کلیک کنید

55

«« دانلود قسمت ۱۲ مرداب»»

مرداب قسمت ۱۲ کی میاد؟ ( دانلود سریال مرداب قسمت ۱۲ دوازدهم )

سریال مرداب قسمت ۱۲ روز چهارشنبه 29 آذر ماه 1402 ساعت 8 صبح پخش می شود.

قسمت دوازدهم مرداب چه می شود؟ ( دانلود قسمت دوازدهم سریال مرداب )

در قسمت 12 مرداب نقش ویژه داستان بیشتر به سمت شکیب که امیر جعفری این نقش را ایفا می‌کند و در داستان به عنوان رئیس یک باند خلاف معرفی می‌شود.

قسمت دوازدهم مرداب کی میاد؟ ( دانلود قسمت ۱۲ سریال مرداب )

قسمت دوازدهم 12 مرداب به صورت آنلاین و دانلود حلال از فیلم نت و وبسایت مدرن فیلم ساعت 8 صبح چهارشنبه 29 آذر قابل مشاهده و خریداری است.

قسمت ۱۲ مرداب چی میشه؟ ( دانلود قسمت 12 مرداب )

سریال مرداب قسمت دوازدهم ۱۲ شخصیت فیاض با بازی مهدی هاشمی با سوگواری او برای پسر درگذشته‌اش شروع می‌شود؛ مردی ثروتمند که همیشه آرزوی داشتن نوه‌ای دختر به اسم سوگند را داشته و حالا عده‌ای از این علاقه از او سوءاستفاده می‌کنند.

سریال مرداب را از کجا ببینم؟ 

سریال مرداب قسمت ۱۲ دوازدهم از پلتفرم فیلم نت و وبسایت مدرن فیلم منتشر می شود و تیزر این سریال نیز از سرویس های اشتراک ویدئویی آپارات ویدائو نماشا، فیلو و ... قابل مشاهده است.

بازیگران و نقش هر یک در دانلود قسمت 12 سریال مرداب

شهرام حقیقت‌دوست، پانته‌آ پناهی‌ها، حامد کمیلی، مجتبی پیرزاده، الهام اخوان، ستاره پسیانی، یسنا میرطهماسب، الیکا ناصری، محمود نظرعلیان، آرش ظلی‌پور، صفر محمدی، مجید پتکی، امیر جعفری، مهدی هاشمی و…

 

وبسایت گهر پورتالی جامع حاوی مطالبی با موضوعات خبری، اخبار فرهنگ و هنر، فناوری، ورزش، سرگرمی، دانلود فیلم و سریال و دانلود آهنگ های مجاز روز می باشد

 

 

منبع: sharghdaily-910538

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد