hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > توضیحات شرکت مترو درباره خبر روز گذشته «اعتماد» درخصوص بروز حادثه مرگبار در یکی از ایستگاه‌های پایتخت

توضیحات شرکت مترو درباره خبر روز گذشته «اعتماد» درخصوص بروز حادثه مرگبار در یکی از ایستگاه‌های پایتخت

شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در خصوص ورود عامدانه یک فردی حدودا 50 ساله به حریم ریلی در ایستگاه شهید رضایی توضیحاتی ارائه داد.

شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در خصوص ورود عامدانه یک فردی حدودا 50 ساله به حریم ریلی در ایستگاه شهید رضایی توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش اعتماد آنلاین در ادامه این توضیحات آمده است: مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه پیرو انتشار خبر با عنوان "حادثه منجر به مرگ در مترو تهران" که روز گذشته توسط خبرنگار محترم روزنامه اعتماد منتشر شد به اطلاع می رساند که عصر روز گذشته (دوشنبه 27 آذر 1402) مردی حدودا 50 ساله، عامدانه وارد حریم ریلی شد که عکس العمل سریع و هوشیارانه راهبر قطار و پرسنل ایستگاه شهید رضایی (فعال کردن توقف اضطراری) باعث شد تا قطار در آستانه توقف و با سرعت بسیار کم به این فرد برخورد کند. 

بلافاصله پس از این اتفاق کارکنان مترو ضمن اطلاع رسانی به اورژانس، نسبت به بررسی شرایط و خروج ایمن این فرد از حریم ریلی اقدام کردند.

با حضور عوامل اورژانس، این مسافر به بیمارستان شهدای هفتم تیر منتقل شد و اکنون وی به علت شکستگی در ناحیه سر و دست مراحل درمان خود را در این بیمارستان سپری می کند.

منبع: etemadonline-645078

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد