hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > آیا سفر به اصفهان با هواپیما به صرفه است؟

آیا سفر به اصفهان با هواپیما به صرفه است؟

اصفهان معروف به نصف جهان است و با جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی خود، از مقاصد مهم گردشگری ایران به شمار می‌رود. یک شعر صنعتی بزرگ که هم جاذبه‌های طبیعی متعدد و هم نمادهای تاریخی فراوانی در آن یافت می‌شود. پس بی‌جهت نیست که بلیط اصفهان از مبدا شهرهای مختلف کشورمان، بسیار پرفروش است. در ادامه راهکارهایی به شما ارائه خواهیم داد که کمک می‌کند بلیط هواپیما به اصفهان و برگشت آن به شهرهای مختلف از جمله بلیط هواپیما اصفهان به تهران را ارزانتر بخرید.

 

آیا می توان بلیط هواپیما اصفهان را ارزان خرید؟

تصور رایج این است که سفر با هواپیما گرانتر از سایر روش های سفر تمام می‌شود. البته در اکثر مواقع درست است اما با توجه به زمانی که برای سفر انتخاب کرده‌اید و نوع بلیط، قیمت‌ها می‌تواند بسیار ارزان و به صرفه باشد. به خصوص اگر بلیط لحظه آخری خریداری کنید، هزینه‌های سفر به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند.

بلیط لحظه آخری معمولا در ساعات و روزهای پایانی نزدیک پرواز به فروش می‌رسد. قیمت این نوع بلیط‌ها هر چه به زمان پرواز نزدیکتر می‌شود، کاهش می‌یابد. بنابراین شما وقتی برای بلیط هواپیما اصفهان تهران یا بلیط تهران اصفهان جستجو کرده و لیست بلیط‌ها را مشاهده می‌کنید، بلیط‌هایی با برچسب لحظه آخری قیمت بسیار ارزانتر دارند.

زمان فاکتور بسیار مهمی در خرید بلیط ارزان قیمت است. نه تنها خرید بلیط هواپیما در لحظه آخر، بلکه انتخاب فصل مناسب هم می‌تواند به خرید بلیط ارزان کمک کند. برای مثال، اصفهان تابستان‌های گرمی دارد و به همین دلیل سفر کمتری در این فصل به اصفهان انجام می‌شود، از این رو بلیط اصفهان نیز در تابستان ارزانتر است. یا برای اصفهانی‌هایی که به تهران می‌روند، خرید بلیط اصفهان تهران در زمان نمایشگاه‌های بین المللی مانند نمایشگاه کتاب گرانتر از سایر زمان‌هاست.

بلیط ارزان هواپیما را از کجا باید خرید؟

گرچه قیمت بلیط هواپیما سیستمی ثابت است، اما قیمت بلیط‌های چارتر و لحظه آخری متغیر هستند. بنابراین پیدا کردن پلتفرمی که قیمت‌های ارزانتری برای بلیط هواپیما ارائه می‌دهد، می‌تواند در کاهش هزینه‌ها موثر باشد. یکی از پلتفرم‌های معتبر در این زمینه، فلای‌تودی است. این پلتفرم خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل داخلی و خارجی، کاملترین خدمات سفر را در وبسایت و اپلیکیشن خود ارائه می‌دهد. فلای‌تودی با پوشش بیش از 900 ایرلاین معتبر بین المللی تنوع بسیار زیادی برای خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

کافی است بلیط هواپیما را برای زمان موردنظرتان در این پلتفرم جستجو کنید تا به بلیط‌ها با ایرلاین‌های مختلف، در کلاس پروازی و انواع مختلف دسترسی پیدا کنید.

2

راهکار خرید بلیط ارزان اصفهان در فلای‌تودی

ابزارها و فیلترهای جستجویی که فلای‌تودی در اختیار کاربران قرار می‌دهد، پیدا کردن بلیط ارزان هواپیما را ساده‌تر کرده است. فیلترهای جستجو شامل قیمت، کلاس پروازی، ایرلاین، زمان پرواز و ... در سمت راست نتایج جستجو، کمک می‌کند تا پرواز موردنظر خود را راحت‌تر پیدا کنید. همچنین با استفاده از تقویم قیمتی، می‌توانید ارزانترین بلیط هواپیما در حوالی تاریخ انتخابی خود را مشاهده کرده با کمی تغییر در زمان سفر خود، پرواز ارزانتری را خریداری کنید.

علاوه بر این، چنانچه آدرس ایمیل خود را در قسمت اطلاع از آخرین قیمت‌ها ثبت کنید، آخرین قیمت‌ بلیط اصفهان به تهران و تهران به اصفهان به صورت ایمیل و پیامک برای شما ارسال می‌رسد.

علاوه بر موارد گفته شده، سرویس کی‌کجا در فلای‌تودی این امکان را به کاربران می‌دهد تا با مشخص کردن تنها مبدا سفر، ارزانترین بلیط‌ها به مقاصد مختلف را پیدا کنند. برای مثال اگر قصد دارید بلیط اصفهان تهران را خریداری کنید و به دنبال ارزانترین زمان پرواز هستید، کافی است مبدا و مقصد خود را در «کی‌کجا» مشخص کنید تا لیستی از ارزانترین بلیط هواپیما اصفهان تهران در زمان‌های مختلف نمایش داده شود. از میان این بلیط‌ها می‌توانید بلیطی که زمان و قیمت آن برای شما ایده‌آل‌تر است انتخاب کرده و خریداری کنید.

3

سفر آسان و ارزان با فلای‌تودی

همه مراحل خرید بلیط هواپیما در فلای‌تودی در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود. با انتخاب بلیط هواپیما تنها کافی است مشخصات مسافران و اطلاعات کارت بانکی خود را وارد کنید تا بلیط هواپیما بلافاصله برایتان صادر شود. علاوه بر خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل را نیز می‌توانید برای هر مقصدی در ایران و جهان در فلای‌تودی انجام دهید. خدمات ویزا و تور، بیمه مسافرتی و بلیط قطار نیز در وبسایت و اپلیکیشن فلای‌تودی ارائه می‌شود. پشتیبانی 24 ساعته فلای‌تودی هم کمک می‌کند تا هر گونه سوال و مشکلی را بلافاصله برطرف کرده و سفری آسوده را تجربه کنید.

 

 

منبع: sharghdaily-910560

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد