hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > نشست کارگروه فنی و بهداشتی میگو در اداره کل شیلات گلستان

نشست کارگروه فنی و بهداشتی میگو در اداره کل شیلات گلستان

كارگروه فني و بهداشتي ميگو استان گلستان با هدف بررسي و بروز رساني الزامات فني و بهداشتي توليد ميگو سال ۱۴۰۳ با حضور معاون آبزي پروري شيلات گلستان، رئيس اداره بهداشت آبزيان استان، نماينده مركز تحقيقات شيلات گلستان، مدير عامل و هيئت مديره مجتمع پرورش ميگوي گميشان، نماينده صندوق بيمه بانك كشاورزي و ديگر كارشناسان اداره كل شيلات در محل سالن جلسات شهيد حاج قاسم سليماني برگزار گرديد.
نصيري معاون آبزي پروري شيلات گلستان با اشاره به اهميت كارگروه فني و بهداشتي ميگو و الزامات فني و بهداشتي توليد ميگو، اين كارگروه را از تجربيات ارزشمند در حوزه مديريت مطلوب دانست كه با ايجاد فرصت به بخش هاي مختلف جهت تصميم سازي و تصميم گيري در مباحث مديريتي و تخصصي، با گفتمان هم افزايي و تعاملات سازنده كارشناسي در جهت كاهش مسائل و چالش ها و ارتقاء شرايط توليد كمك مي نمايد.
وي همچنين با اشاره به برنامه ريزي هاي انجام شده براي سال زراعي ۱۴۰۳، بر ضرورت رعايت الزامات فني و بهداشتي توليد ميگو توسط بهره برداران تأكيد كرد و گفت: رعايت اين الزامات در كنار تأمين نهاده هاي با كيفيت و سالم، مي تواند نقش مهمي در افزايش توليد و كاهش تلفات ميگو داشته باشد.
در ادامه اين جلسه، حاضرين به بيان نظرات و پيشنهادات خود در خصوص الزامات فني و بهداشتي توليد ميگو پرداختند و مقرر شد اين الزامات در راستاي افزايش بهره وري توليد و كاهش تلفات ميگو، بروز رساني و به تصويب كارگروه برسد.
گفتني است، در پايان اين جلسه، مقرر گرديد كارگروه فني و بهداشتي ميگو به صورت منظم در طول سال تشكيل جلسه دهد تا از اين طريق بتوان مشكلات و چالش هاي پيش روي توليد ميگو را شناسايي و راهكارهاي مناسب براي رفع آنها ارائه كرد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد