hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > برگزاری طرح نظارتی ویژه شب یلدا

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت گلستان :

برگزاری طرح نظارتی ویژه شب یلدا

معاون بازرسی ، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان گفت: برای اجرای طرح نظارتی شب یلدا آمادگی لازم جهت جلوگیری از تخلفات احتمالی واحدهای صنفی را داریم.

 جعفرکرامتی با اعلام این خبر افزود : طرح نظارتی شب یلدا در استان گلستان از ۲۰ آذر ماه شروع شده و تا ۳۰ آذر ماه  ادامه دارد.
کرامتی تصریح کرد: به منظور نظارت کافی بر واحدهای صنفی که اقدام به عرضه کالاهایی نظیر میوه، شیرینی، آجیل و خشکبار می‌کنند، تیم‌های ویژه بازرسی و نظارت متشکل از بازرسان اداره کل صمت ، تعزیرات حکومتی ،بازرسی و نظارت اصناف و جهادکشاورزی درقالب گشتهای مشترک تشکیل و در مراکز فروش حضور دارند .
معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت گلستان افزود : گشت‌های بازرسی در دو نوبت صبح و عصر ادامه دارد. 
ایشان به شهروندان عزیز توصیه نمود با نیروهای نظارتی همکاری کرده و در صورت مشاهده تخلفات صنفی ، با سامانه ۱۲۴ اداره کل صمت و یا ۱۳۵ سامانه خبری اداره کل تعزیرات حکومتی تماس حاصل وگزارش خود را منعکس نمایند .  
وی افزود : همچنین شهروندان محترم به صورت حضوری نیز می‌توانند با مراجعه به اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان در مرکز استان و ادارات صنعت ، معدن و تجارت در شهرستان ها ، شکایات خود را ارائه نمایند .

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد