hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > گلستان میزبان رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت

یلدای خدمت/گلستان میزبان رئیس جمهور 

گلستان میزبان رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت

 گلستان برای دومین‌بار مقصد سفر رئیس جمهور و جمعی از اعضای هیات دولت است و از مهم‌ترین طرح‌هایی که در سفر دوم رئیس جمهور به گلستان افتتاح خواهد شد و همچنین تعدادی از وزرا و نمایندگان رئیس جمهور، آیت الله رئیسی را در این سفر همراهی می‌کنند.

رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت پنجشنبه همین هفته سی ام آذر مهمان مردم گلستان خواهند بود.

 استاندار گلستان دقایقی پیش در گفتگوی تلفنی با خبر ۲۳ سیمای گلستان در خصوص جزئیات سفر رئیس جمهور به گلستان گفت: استان گلستان روز پنجشنبه همین هفته سی ام آذرماه میزبان آیت‌الله دکتر رئیسی رئیس جمهوری و همراهانش خواهد بود.

دکتر علی محمد زنگانه ادامه داد: رئیس جمهور در دومین سفر خود به استان گلستان پنجشنبه وارد استان خواهد شد و در ساعت ۹ و سی دقیقه صبح پنجشنبه در مصلی نماز جمعه گرگان با مردم گلستان دیدار خواهد کرد.

استاندار گلستان افزود: در این سفر برنامه‌های مختلفی پیش‌بینی شده که جزئیات آن به اطلاع مردم خواهد رسید. زنگانه بیان کرد: در دور نخست سفر رئیس جمهور به گلستان بیشترین مصوبات استانی در بین استان‌های کشور برای گلستان اختصاص یافت و امیدواریم در این سفر نیز شاهد افتتاح پروژه‌های مختلف و در نظر گرفتن مصوباتی بهتر از گذشته برای استان باشیم.

او گفت : در این دور از سفر وزرای دولت در شهرستان‌های استان حاضر خواهند شد و ضمن بهره‌برداری از طر حهای در نظر گرفته شده، با مردم نیز دیدار و گفت‌وگو خواهند کرد.

به گفته استاندار گلستان در این سفر مرکز ارتباط مردمی مردم و دولت(سامد) به صورت فعال پذیرای مطالبات مردمی و رسیدگی به شکایات، انتقادات، پیشنهادات و درخواست‌های مردمی خواهد بود.

همزمان با یلدای ۱۴۰۲، علاوه‌ بر افتتاح برخی طرح‌های زیربنایی و تاثیرگذار، عملیات اجرایی تعدادی دیگر از پروژه‌ها را آغاز خواهند کرد.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد