hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر با فرمانده جدید سپاه گرگان

دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر با فرمانده جدید سپاه گرگان

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گرگان با فرمانده جدید سپاه ناحیه شهرستان دیدار کردند که این دیدار در دفتر فرماندهی سپاه ناحیه گرگان برگزار شد.

سید محمدرضا سیدالنگی شهردار گرگان با تبریک انتصاب سرهنگ «محمود علیخانی» اظهار داشت: شهرداری گرگان و سپاه شهرستان دو نهادی هستند که همواره ارتباط نزدیک و موثری با یکدیگر داشته اند.

سیدالنگی با نام بردن از برنامه های مشترک شهرداری و پایگاه مقاومت بسیج شهرستان گفت: حضور و اجتماع پرشور مردم در مناسبت های مهم مانند جشن غدیر و جشن بیعت با امام زمان (عج)، نشان دهنده علاقه آنها به برنامه های مذهبی و فرهنگی است.

وی تصریح کرد: حضور هرچه بیشتر و پرشورتر جوانان انقلابی و متدین در مراسم مختلف به نمایان کردن چهره حقیقی گرگان به عنوان شهر دارالمومنین در سطح کشور کمک خواهد کرد.

سیدالنگی با اشاره به در پیش بودن سفر هیات دولت به استان گلستان گفت: در آستانه سفر سید محرومان آیت الله رئیسی به شهر گرگان هستیم، باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم مردم در مراسم استقبال از رئیس جمهور و هیات دولت نیز حضور پررنگی داشته باشند.

سرهنگ محمود علیخانی فرمانده جدید سپاه شهرستان گرگان نیز بیان کرد: «گفتمان خدمت» بهترین گفتمان است و باید به گونه ای عمل کنیم که مردم تحقق وعده ها را لمس کنند.

علیخانی با تاکید بر تقویت جبهه انقلاب گفت: ما باید در بین مردم حضور پیدا کنیم، نظام مسائل شهری و اولویت ها را احصاء کنیم، بازخوردهای مردمی را دریافت کنیم و طبق خواسته های آنان در راستای عملیاتی ساختن آن حرکت نماییم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد