hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > فقط۱۲۰جایگاه برای فعال سازی باقی مانده/ امکان سوخت گیری با کارت از صبح فردا

فقط۱۲۰جایگاه برای فعال سازی باقی مانده/ امکان سوخت گیری با کارت از صبح فردا

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فراورده نفتی گفت: تاکنون ۴۰۰۰ جایگاه وارد مدار شده اند و در تلاش هستیم تا ساعات آینده شرایطی را فراهم کنیم تا مردم با استفاده از کار سوخت خود بتوانند فرایند سوخت گیری را انجام دهند.

به گزارش شبکه شرق، جلیل سالاری در گفت و گویی تلویزیونی، با اشاره به وضعیت جایگاه های سوخت، اظهار کرد: با تلاش های صورت گرفته ۴۰۰۰ جایگاه فعال شده و ۱۲۰ جایگاه باقی مانده که در مناطق بین استان ها هستند و این جایگاه ها نیز امشب فعال می شود.

وی افزود: از اینکه این اختلال ایجاد شده به نیابت از همکارانم عذرخواهی می کنم و امیدوارم با تلاشی که تا فردا صبح صورت می گیرد مسیر کارت سوخت را نیز فراهم کنیم و مردم بتوانند از مسیر سهمیه نیز سوخت گیری را انجام دهند.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فراورده نفتی در ادامه گفت: با توجه به تجاربی که  همکاران دارند نیروهای فنی و مهندسی را در کلیه مناطق فعال کردیم و ظرفیت تمام بخش ها را به کارگرفته ایم تا بتوانیم این چالش را برطرف کنیم و مردم بتوانند طبق روال عادی از طریق کارت سوخت تا ساعات آینده سوخت گیری کنند.

به گفته سالاری این کار به صورت پایلوت در دو جایگاه تهران انجام شد و امروز مردم سوختگیری را مشاهده کردند و ارتباط با سیستم را برقرار کردیم.

 

منبع: sharghdaily-910478

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد