hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > شکایت باشگاه پرسپولیس از اولیایی:جل الخالق…

شکایت باشگاه پرسپولیس از اولیایی:جل الخالق…

شکایت جدید باشگاه پرسپولیس؛ این بار عضو سابق کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای

باشگاه پرسپولیس نوشت: با توجه به اظهارات جعلی و نادرست عضو سابق کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای، ایشان مورد پیکیری قضایی باشگاه قرار می‌گیرند.
به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه پرسپولیس نوشت: با توجه به اظهارات جعلی و نادرست عضو سابق کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای، ایشان مورد پیکیری قضایی باشگاه قرار می‌گیرند.

در این اطلاعیه چنین آمده است:

عضو پیشین کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای فوتبال ایران، بار دیگر اظهارات خلاف واقعی را مطرح کرده‌اند که نتیجه‌ای جز به اشتباه افتادن افکار عمومی و رسانه‌ها ندارد.

متاسفانه این رویه ایشان توقف ناپذیر به نظر می‌رسد و البته با توجه به مکتب فوتبالی که تحت تاثیر آن قرار دارند، شاید این نکته عجیبی نباشد ولی وضعیت کنونی دیگر خارج از تحمل است و از این رو به خواست هواداران پرسپولیس و در جهت منافع فوتبال کشورمان این بار موضوع از طریق مراجع قضایی دنبال خواهد شد.

همچنین این سوال مطرح است که آقای اولیایی! خسته نشدید از این همه ادعای تکراری و کذب و طرح چندباره آن‌ها؟

احتمالا فراموش کرده‌اید در مقطع زمانی که شما این همه روی آن اصرار دارید برخلاف آن چه مطرح کردید باشگاه پرسپولیس زیر نظر وزارت ورزش و جوانان باقی ماند و این استقلال بود که به وزارت اقتصاد و دارایی واگذار شد. وزارت اقتصاد و دارایی نیز این مساله را آن زمان در نامه رسمی پذیرفت و تایید کرد.

آقای اولیایی چگونه می‌توانید همه چیز را به گونه دیگری جلوه دهید؟ نابودی پاس با آن پیشینه کافی نبود و تا به مراد دل خود در مورد پرسپولیس نرسید، هم آرامش ندارید؟

زحمات، شب بیداری‌ها و کار و فعالیت حتی در روز نخست نوروز را ما کشیدیم و تاوان پرداخت بدهی‌ها را بازیکنان و مربیان دادند تا پرسپولیس بتواند مجوز آسیایی خود را دریافت کند. هرچند در نهایت از غیب پیامکی رسید که تیم‌های غیرحرفه‌ای خاص می‌توانند قانون را با حمایت‌های خاص دور بزنند و سقف بودجه‌ای چون حرفه‌ای‌ها برای نقل و انتقالات داشته باشند!!

جل الخالق…

راستی؛ این قانون بازنشستگى مشمول شما نمى‌شود؟ انسان‌های کارآمد و مدیران عامل زیادى در فوتبال که اتفاقا دستاوردها و قدرت زیادى داشتند با قانون بازنشستگى رفته اند و سکوت کرده اند اما شما با هیچ دستاوردى در دوران مدیرعاملى در باشگاه محبوب خود و سِمت هاى بعدى و البته در مسند جدید همچنان هستید و سکوت را فراموش کرده اید. تریبون هم که در اختیارتان مى گذارند!

شما هم مثل بعضی دوستان فراموش کرده اید که وقتی سِمت و کرسی در فدراسیون می‌گیرید باید بدون جانبدارى و بدون اتهام زنى به دیگر تیمها انجام وظیفه کنید؟ همانند یک هوادار، همچنان درگیر تعصبات رنگی هستید و اتهام می‌زنید؟

البته قانون بهترین پاسخ را به شما خواهد داد و باشگاه پرسپولیس از مراجع قضایى پیگیرى خواهد کرد. شاید سوء سابقه کیفرى باعث ورود نیروى جوان و لایق که بخاطر مشغول به کار بودن بازنشستگان بیکار هستند در این پست گردد.

 

منبع: khanefootball-49925

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد