hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > علمی > با این ۴ روش لایو‌های اینستاگرام را به‌سادگی دانلود کنید

با این ۴ روش لایو‌های اینستاگرام را به‌سادگی دانلود کنید

یکی از بهترین و مهم‌ترین ویژگی‌های اینستاگرام، ویدیو‌های لایو است که به شما اجازه می‌دهد با فالوور‌های خود ارتباط نزدیک‌تری داشته باشید.

 یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های اینستاگرام امکان برگزاری ویدیو‌های زنده با فالوور‌های خود است و در این مطلب با نحوه دانلود لایو‌های اینستاگرام آشنا می‌شویم.

یکی از بهترین و مهم‌ترین ویژگی‌های اینستاگرام، ویدیو‌های لایو است که به شما اجازه می‌دهد با فالوور‌های خود ارتباط نزدیک‌تری داشته باشید. ممکن است به دلایل مختلفی بخواهید برخی لایو‌های اینستاگرام را دانلود کنید، اما این شبکه اجتماعی امکان دانلود مستقیم آن‌ها را فراهم نکرده است. در این مطلب دیجیاتو ۵ روش برای دانلود لایو اینستاگرام را به شما آموزش می‌دهیم.

آیا دانلود لایو اینستاگرام امکان‌پذیر است؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که یک لایو اینستاگرام را از دست داده باشید. یا حتی به‌عنوان برگزارکننده لایو، بخواهید به پخش زنده خود دسترسی داشته باشید و آن را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید یا در گوشی خود ذخیره کنید.

در حالت اول، هیچ راهی برای دانلود مستقیم لایو‌های اینستاگرام برای کاربران فراهم نشده است، مگر اینکه میزبان آن را با فالوور‌های خود به اشتراک بگذارد؛ بنابراین باید از روش‌های غیرمستقیم استفاده کنید که در ادامه به توضح آن‌ها خواهیم پرداخت.

روش‌های ذخیره کردن لایو اینستاگرام

با استفاده از یکی از روش‌هایی که در ادامه توضیح می‌دهیم، می‌توانید لایو‌های اینستاگرام را ذخیره یا دانلود کنید:

۱. ذخیره کردن لایو اینستاگرام از طریق آرشیو

اینستاگرام قابلیتی به نام «Live Archive» دارد که با لایو‌های شما را حداکثر تا ۳۰ روز نگه می‌دارد. به بیان دقیق‌تر این ویژگی به میزبان لایو اجازه می‌دهد تا آن را دوباره تماشا کنند، با دیگران به اشتراک بگذارند و حتی دانلود کنند.

البته برای اینکه بتوانید از این ویژگی استفاده کنید، باید تنظیمات مربوط به ذخیره خودکار لایو‌ها در آرشیو خود را فعال کرده باشید. این گزینه به‌طور پیش‌فرض فعال است، مگر اینکه آن را به‌صورت غیردستی غیرفعال کرده باشید. برای اطمینان از فعال بودن آن مراحل زیر را دنبال کنید:

در اولین مرحله باید وارد بخش استوری‌ها شوید.

با این ۴ روش لایو‌های اینستاگرام را به‌سادگی دانلود کنید

منبع:دیجیاتو

منبع: fararu-691846

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد