hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > علمی > (ویدیو) دعوای مادر دختری دو پلنگ

(ویدیو) دعوای مادر دختری دو پلنگ

بدون اخطار، پلنگ در پایین درخت حمله‌ور شد و برای مقابله با متجاوز به بالای درخت پرید. دو پلنگ با هم جنگیدند. صدای غرغر آن‌ها در میان علفزار طنین انداز شد. دختر نشانه‌هایی از تسلیم شدن داشت، تقریباً انگار می‌گوید تو برنده شدی!

لنگ ماده در حال علامت گذاری قلمرو خود بود که ناگهان با دخترش که در حال نفوذ به قلمرو او بود مواجه شد. هر دوی آن‌ها بلافاصله یک دعوای جنون آمیز مادر و دختر داشتند که باعث شد هر دو در هوا پرواز کنند.

لیسر مولمان که فیلمی از یک پلنگ ماده که قلمرو خود را علامت گذاری می‌کند، ضبط کرده است می‌گوید: پیام پلنگ واضح به نظر می‌رسید: او رئیس این اطراف است. وقتی پلنگ به درختی نزدیک شد، چیزی توجه او را جلب کرد. پلنگ ماده دیگری در شاخه‌ها استراحت می‌کرد. وقتی پلنگ می‌ایستد و به سمت بالا خیره می‌شود، می‌توانید تنش را در هوا احساس کنید. بدن او مانند فنر پیچیده‌ای است که آماده جهش است.

بدون اخطار، پلنگ در پایین درخت حمله‌ور شد و برای مقابله با متجاوز به بالای درخت پرید. دو پلنگ با هم جنگیدند. صدای غرغر آن‌ها در میان علفزار طنین انداز شد. سپس، در یک سقوط دراماتیک، آن‌ها در حالی که هنوز در یک مبارزه در هم تنیده بودند، به زمین سقوط کردند. لحظاتی پس از فرود، دو پلنگ در هماهنگی کامل، مبارزه خود را متوقف کردند. دختر نشانه‌هایی از تسلیم شدن داشت، تقریباً انگار می‌گوید تو برنده شدی!

منبع: فرارو

منبع: faradeed-166947

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد