hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > محکومیت اقدام تروریستی به مقر انتظامی راسک

محکومیت اقدام تروریستی به مقر انتظامی راسک

مبلغین تقریبی اهل سنت استان گلستان، در پی عملیات تروریستی به مقر انتظامی راسک و شهادت ١2 تن از سربازان و مرزبانان خدوم نیروی انتظامی، پیام تسلیتی صادر کردند.

مبلغین تقریبی اهل سنت استان گلستان، در پی حادثه تروریستی بامداد روز جمعه در شهرستان راسک، طی بیانیه‌ای ضمن این افدام تروریستی و ضد انسانی را به شدت محکوم کردند.
متن پیام به شرح ذیل است:
شهادت، هدیه ارزشمندی است که خداوند به بندگان پاکش عطا می‌نماید و خوشا به حال آنانی که در کمال مظلومیت به این مقام والا نائل گردیدند.
خبر شهادت جمعی از نیرو‌های جان بر کف فراجا در حادثه تروریستی شهرستان راسک که به دست تروریست‌هایی کوردل و وابسته به ایادی استکبار جهانی رقم خورد، موجب تأسف و تألم فراوان شد.
بی‌تردید امنیت مثال زدنی ایران اسلامی در پرتو غیرت و شجاعت مردان بی‌ادعایی ‌است که در گوشه گوشه کشورمان جان عزیز خود را نثار پاسداری از میهن اسلامی نموده‌اند و شهادت جمعی از غیورمردان فراجا در حادثه تروریستی راسک شاهدی بر این مدعا است.
ضمن محکومیت این اقدام تروریستی، شهادت جمعی از نیرو‌های وظیفه‌شناس فراجا را محضر مقام معظم رهبری (مدّ ظله العالی)، خانواده بزرگ فراجا و خانواده معزز آنان و مردم شریف ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض نموده و برای آن عزیزان از خداوند متعال طلب رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان معزز، صبر مسألت می‌نماییم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد