hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > سازمان ملل حمله تروریستی در سیستان و بلوچستان ایران را به‌شدت محکوم کرد

سازمان ملل حمله تروریستی در سیستان و بلوچستان ایران را به‌شدت محکوم کرد

سخنگوی سازمان ملل متحد اعلام کرد که این سازمان حمله تروریستی به مقر فرماندهی پلیس در راسک در استان سیستان و بلوچستان ایران را به شدت محکوم می‌کند.

استفان دوجاریک سخنگوی سازمان ملل متحد اعلام کرد که این سازمان حمله تروریستی به مقر فرماندهی پلیس در راسک در استان سیستان و بلوچستان ایران را به شدت محکوم می‌کند.

به گزارش مهر، استفان دوجاریک سخنگوی سازمان ملل شامگاه جمعه به وقت محلی با انتشار بیانیه‌ای گفت: سازمان ملل حمله امروز به مقر پلیس در استان سیستان و بلوچستان جمهوری اسلامی ایران را که گروه «جیش العدل» مسئولیت آن را بر عهده گرفته و بر اساس گزارش‌ها دست کم ۱۱ کشته برجای گذاشت، به شدت محکوم و بر لزوم محاکمه عاملان این حمله تاکید می‌کند.

دوجاریک تصریح کرد: سازمان ملل متحد به خانواده‌های داغدار و مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران عمیقاً تسلیت می‌گوید و برای مجروحان شفای عاجل آرزو می‌کند.

سخنگوی سازمان ملل در نشست خبری روز جمعه خود با خبرنگاران درباره این حادثه تروریستی اعلام کرد: ما گزارش‌ها در مورد حملات در ایران را دیده ایم و به زودی در خصوص آن بیانیه‌ای خواهیم داد.

دوجاریک در پاسخ به این سوال که آیا دبیرکل سازمان ملل امروز جمعه این حمله تروریستی را محکوم می‌کند؟ گفت: من در انتظار متن در خصوص این حمله هستم و به زودی بیانیه‌ای مطبوعاتی ارائه خواهیم کرد.

منبع: etemadonline-644667

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد