hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > بیانیه استقلال:دو مجری نمای تلویزیون آنجا را با سیرک اشتباه گرفته اند

بیانیه استقلال:دو مجری نمای تلویزیون آنجا را با سیرک اشتباه گرفته اند

استقلال: مجری نماها تلویزیون را با سیرک اشتباه گرفته‌اند

باشگاه استقلال نسبت به صحبت های دو مجری صدا و سیما واکنش نشان داد.
به گزارش "ورزش سه"، صبح امروز و در یکی از برنامه های تلویزیونی، یکی از مجریان پرحاشیه و خبرساز این روزهای صدا و سیما، صحبت هایی را مطرح کرد که با واکنش شدید هواداران استقلال در فضای مجازی همراه بود.
استقلال که چندی پیش بابت یکی از برنامه های اجرا شده توسط این مجری از وی شکایت کرده بود، حالا نیز پس از اظهارات صبح امروز، اطلاعیه ای صادر و صدا و سیما را به قطع همکاری تهدید کرد.
این مجری در برنامه امروز خود با کنایه به استقلالی ها اعلام کرده بود چنانچه داور مسابقه علامت VAR را بکار برد، نشان دهنده پانتومیم نیست و در واقع استفاده از فناوری ویدیویی را نشان می دهد تا بدین صورت بابت عدم حضور آبی ها در آسیا و نبود این فناوری در مسابقات این تیم، به آنها کنایه زده باشد.
در متن اطلاعیه باشگاه استقلال که از آن به عنوان «شوخی زننده دو مجری نمای تلویزیونی» یاد شده، آمده است:

دو مجری نما که تلویزیون را با سیرک اشتباه گرفته اند، پس از آن که همین چند روز پیش بابت اهانت به بازیکنان استقلال به التماس و عذرخواهی افتادند تا باشگاه استقلال از پیگیری شکایتش در محاکم قضایی منصرف شود، این بار در آستانه دربی سرخابی به بهانه سوژه وی ای آر، به هواداران استقلال نیش و کنایه زدند تا ثابت کنند برای سرپوش گذاشتن روی عقده های رنگی خود، کاری جز اهانت به استقلال ندارند.

مشخص نیست صدا و سیما چه اصراری به استفاده از چنین افرادی دارد و چرا اجازه می دهد درست در روزهایی که فوتبال ما نیازمند آرامش است، این مجری نماها فضای فوتبال ایران را به سمت تنش و جنجال ببرند؟

باشگاه استقلال از این دو مجری نما توقع برخورد محترمانه ندارد اما در صورتی که مسئولان محترم صدا و سیما با این افراد برخورد نکنند، باشگاه استقلال ناچار است به همکاری و تعامل خود با شبکه های تلویزیونی پایان بدهد.

طبیعی است باشگاه استقلال این بار شکایت از این دو مجری نما را تا حصول نتیجه پیگیری خواهد کرد.

 

منبع: khanefootball-49798

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد