hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > واکنش محترمانه و البته هوشمندانه گل محمدی به استقلال

واکنش محترمانه و البته هوشمندانه گل محمدی به استقلال

احترام ویژه یحیی گل‌محمدی به تاریخ استقلال

با وجود اینکه در آخرین دربی استقلالی‌ها با بازیکنان پرسپولیس دست ندادند، اما یحیی گل‌محمدی از این اتفاق کینه‌ای به دل نگرفته و برای استقلال احترام قایل است.
به گزارش "ورزش سه"، با وجود کری‌های سخت و حاشیه‌های فراوان بین استقلال و پرسپولیس که معمولا در آستانه دربی و تقابل دو تیم به اوج می‌رسد و با وجود پرداختن رسانه‌ها و صفحات فضای مجازی به اتفاقات دربی‌های قبل اما یحیی گل‌محمدی بابت برخورد عجیب استقلالی‌ها در دربی قبل کینه‌ای در دل ندارد و با احترام از رقیب دیرینه یاد می‌کند.

در نشست خبری قبل از بازی با استقلال، وقتی از یحیی گل‌محمدی درباره برخورد بازیکنان استقلال قبل از دربی فینال حذفی پرسیده شد و البته این نکته یادآوری شد که او به سمت ساپینتو رفته بود، یحیی فقط به گفتن این جمله بسنده کرد که آنها تصمیم گرفتند در آن بازی آن کار را انجام بدهند.

یحیی گفت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. در آن بازی هم تصمیم گرفتند با ما دست ندهند، ولی به خاطر احترام به بزرگتر و همچنین تیم ریشه‌دار استقلال که برای من همیشه قابل احترام است، این کار را انجام دادم. بازی‌هایی که خودم شخصا مقابل استقلال انجام دادم، بازی‌های جذاب و خوبی بوده، چیزی که در نهایت در یادها می‌ماند احترام گذاشتن و حفظ حرمت یکدیگر است.

اینکه گل‌محمدی در صحبت‌هایش نخواست با جملات تند یا آنچه به مذاق فضای مجازی خوش می‌آید آتش دشمنی‌ها را تندتر کند و با احترام از استقلال و تاریخ این باشگاه یاد کرد و البته نخواست حرکت آبی‌ها در دربی قبل را بولد کند و به آن بپردازد حتما نکته مهمی است که می‌تواند در کم کردن حاشیه‌های قبل از شروع دربی کمک کند.


 

منبع: khanefootball-49781

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد