hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > ۵۰ درصد شبکه توزیع برق گلستان به کابل تبدیل شد

۵۰ درصد شبکه توزیع برق گلستان به کابل تبدیل شد

مدیر عامل شرکت توزیع برق گلستان گفت: درحال حاضر ۵۰ درصد شبکه توزیع برق گلستان به کابل تبدیل شده است و بزودی ساخت نیروگاه سیکل ترکیبی ۵۰۰ مگاواتی علی آباد کتول آغاز خواهد شد.

سید احمد موسوی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۰ استان خاموشی های برق چند ساعته و گسترده‌ای داشتیم که خوشبختانه در تابستان سالجاری با برنامه ریزی های منظم توانستیم در بخش خانگی و تجاری خاموشی نداشته باشیم.

وی ادامه داد: گلستان ۸۵۰ هزار مشترک مصرف برق دارد که ۶۰۰ هزار مشترک در بخش خانگی هستند و درحال حاضر بیش از ۲۰ هزار کنتور هوشمند برای مشترکان صنعتی، کشاورزی و اداری در استان نصب شده است و کنتورها از راه دور قرائت و پیامک ارسال می‌شود.

موسوی بیان کرد: در موضوع اشتغال پایدار و کمک به تولید برق اقدمات مهمی را انجام دادیم و با کمیته امداد، بهزیستی و بسیج سازندگی یک تفاهم نامه‌ای طرح انرژی خورشیدی کوچک مقیاس با تولید ۵ مگاوات امضا کردیم.

وی ادامه داد: کمیته امداد به افراد تحت پوشش خود در این زمینه وام می دهد و از ابتدای سالجاری تاکنون ۱۵۰ نیروگاه انرژی خورشیدی راه اندازی شده است.این طرح ماهانه ۶ میلیون تومان برای خانواده ها که طرح نیروگاه انرژی خورشیدی استفاده کنند در آمد خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بیان کرد: درحال حاضر ۵۰ درصد شبکه توزیع برق گلستان به کابل تبدیل شده است.کاهش قطعی‌ها و خاموشی‌های ناخواسته،جلوگیری از استفاده غیرمجاز از برق،جلوگیری از سرقت،ضایعات ناشی از برق‌گرفتگی،تلفات پایین انرژی، و.....از جمله مزایای استفاده از کابل‌ها است‌.

وی خاطرنشان کرد: اعتبارات سفر قبلی ریاست جمهوری به استان به صورت ۱۰۰ درصد تخصیص داده شد.درسفر آینده ریاست جمهوری به گلستان تلاش می کنیم که برای اصلاح وشبکه فرسوده برق استان اعتبار خوبی بگیریم.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد