hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > اطلاع رسانی فعالیت های پیشگیرانه شهرداری سمنان قابل تقدیر است

اطلاع رسانی فعالیت های پیشگیرانه شهرداری سمنان قابل تقدیر است

فرماندارسمنان گفت : اقدامات پیشگیرانه و میدانی شهرداری سمنان در جهت مقابله با بیماری ویروسی کرونا قابل تقدیر است
سمنان _ حسین بابامحمدی: سید عباس دانایی گفت : در پی شیوع ویروس کرونا دستگاه های اجرایی شهر سمنان اقدامات مناسبی را در جهت پیشگیری و کنترل این ویروس انجام داده اند که جدا از فعالیت های خالصانه پزشکان ، پرستاران و کادر درمانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان، شهرداری نیز اقدامات موثری را در زمینه ضدعفونی روزانه معابر و تجهیزات شهری با همکاری سپاه و بسیج انجام داده است . 
دانایی ضمن تبریک روز شهردار به سید محمد ناظم رضوی شهردار سمنان اقدامات مستمر در زمینه پیشگیری از ویروس کرونا را قابل تقدیر دانست و اظهار داشت اطلاع رسانی و انعکاس این فعالیت ها توسط تیم رسانه ای شهرداری ضمن افزایش ضریب اطمینان شهروندان ، سبب افزایش سرمایه های اجتماعی شهر می شود که در جای خود قابل تقدیر است. 
وی با اشاره به پویش در خانه بمانیم به شهروندان توصیه کرد رعایت بهداشت فردی و اجتماعی و حضور در منازل خود را جدی بگیرند و از تردد بی مورد در سطح شهر و یا خروج غیر ضروری از سطح شهرستان و حضور خطرساز در طبیعت اجتناب کنند.
فرماندار سمنان اظهار امیدواری کرد این فعالیت ها و همراهی دیگر دستگاه های اجرایی تا ریشه کنی کامل ویروس کرونا استمرار یابد .
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد