درباره ما نسخه آزمایشی | دوشنبه، 1 تیر 1405

کد: 27700 | 27 اسفند 1398 ساعت 12:08

دلنوشته یک پرستار خط مقدم مبارزه با کرونا برای مردم

یکی از مدافعان سلامت که این روزها بی‌وقفه برای بهبود حال مبتلایان تلاش می‌کنند، از برخی مردم بی‌توجه به توصیه‌ها گله‌مند است.
دلنوشته یک پرستار خط مقدم مبارزه با کرونا برای مردم


این روزها همه ما مردم کشور، دوران سخت و متفاوتی را تجربه می‌کنیم که تا پیش از این، در موقعیتی این‌چنینی قرار نگرفته بودیم و شاید به همین خاطر است که متأسفانه عده‌ای هنوز نتوانسته‌اند شدت و اندازه این خطر بزرگ را درک کرده و رفتارهای عادی و روزانه خود را کنار بگذارند.
در این شرایط بحرانی و نفس‌گیر که مدام از مردم درخواست می‌شود در خانه بمانند و از سفرهای غیرضروری حتی درون شهری خودداری کنند متأسفانه شاهد رفت و آمدهای عادی و روزمره در سطح شهر هستیم که خطر بزرگی برای کنترل شیوع این بیماری است. هرچند متأسفانه به دلیل تعطیل نشدن ادارات و برخی مشاغل، بسیاری از مردم ناچارا از خانه خارج می‌شوند، اما در این میان عده‌‌ای هم هستند که بدون توجه به توصیه‌ها و خواهش‌های کادر پزشکی، همچنان به دنبال خرید عید و ملزومات نوروز هستند.
به دنبال همین موضوع نگران‌کننده، یکی از عزیزان کادر پزشکی که با زحمت و دلسوزی بسیار در جبهه دفاع از سلامت مردم مبارزه می‌کند، گله خود از این افراد را به این صورت به گوش مردم رساند. این مدافع سلامت پشت لباس رزمش این جمله تأمل آمیز را نوشت:
"خسته‌ام از مردمی که دغدغه تمام شب‌هایمان هستند و ما دغدغه‌ای برای آن‌ها نیستیم."
.


عکس خوانده نمی‌شود