hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > کلاهبرداری سریالی با رسیدهای قلابی

کلاهبرداری سریالی با رسیدهای قلابی

متهم در تحقیقات اولیه در کلانتری به 10 فقره کلاهبرداری به روش ارائه رسید تقلبی و خرید اجناس اعتراف کرد و کارشناسان ارزش کلاهبرداری را 2 میلیارد ریال اعلام کردند

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری کلاهبردار اینترنتی که با ارائه و ارسال رسیدهای واریزی اقدام به کلاهبرداری و خرید اجناس می‌کرد، خبر داد و گفت: تا کنون 5 مالباخته شناسایی شده‌اند.

به گزارش اعتمادآنلاین، سرهنگ علی قاسم‌پور گفت: در پی اعلام چندین شکایت مشابه مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی به این صورت که متهم با ارسال رسیدهای تقلبی اقدام به خرید اجناس و کلاهبرداری می‌کند، رسیدگی به موضوع و دستگیری متهم را تیمی از ماموران کلانتری نارمک برعهده گرفتند و تحقیقات میدانی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی‌جویی‌های انتظامی هویت متهم را شناسایی کردند، افزود: روز گذشته در پی اعلام یکی از مالباختگان مبنی بر حضور متهم در محله حکیمیه، ماموران سریع در محل حاضر شدند و متهم را در حال معامله و ارتکاب جرم به همان روش دستگیر کردند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: متهم در تحقیقات اولیه در کلانتری به 10 فقره کلاهبرداری به روش ارائه رسید تقلبی و خرید اجناس اعتراف کرد و کارشناسان ارزش کلاهبرداری را 2 میلیارد ریال اعلام کردند.

سرهنگ قاسم‌پور با شاره به اینکه متهم دارای سابقه در این مورد بوده و پرونده آگاهی دارد، خاطرنشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم و شناسایی مالباختگان ادامه دارد.

 

منبع: etemadonline-644271

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد