hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > یک مقام فرهنگی آموز‌ش‌وپرورش: علاوه بر لباس فرم باید اقدامات ویژه‌ای‌ برای حجاب دانش‌آموزان شود

یک مقام فرهنگی آموز‌ش‌وپرورش: علاوه بر لباس فرم باید اقدامات ویژه‌ای‌ برای حجاب دانش‌آموزان شود

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی تاکید کرد: علاوه بر ساماندهی موضوع لباس فرم در آموزش و پرورش باید اقدامات ویژه‌ای در بحث عفاف و حجاب و مد و لباس در بین دانش‌آموزان انجام شود.

محمدحسین پورثانی، مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی گفت: موضوع مد و لباس در آموزش و پرورش دنبال می‌شود خروجی این حرکت باید موضوعی باشد که دانش‌آموزان با مد و لباس اسلامی- ایرانی آشنا شوند و در عمل آن را مورد استفاده قرار دهند.

به گزارش فارس، اظهار کرد: وزارت آموزش و پرورش با توجه به تکثر فعالیت‌ها باید توجه ویژه‌ای به اجرای فعالیت‌ها و برنامه‌ها در حوزه عفاف و حجاب داشته باشد.

وی افزود: موضوع مد و لباس در آموزش و پرورش دنبال می‌شود خروجی این حرکت باید موضوعی باشد که دانش‌آموزان با مد و لباس اسلامی- ایرانی آشنا شوند و در عمل آن را مورد استفاده قرار دهند.

پورثانی بیان کرد: علاوه بر ساماندهی موضوع لباس فرم در آموزش و پرورش باید اقدامات ویژه‌ای در بحث عفاف و حجاب و مد و لباس در بین دانش‌آموزان انجام شود.

 

منبع: etemadonline-644251

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد