hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > دو جوان زورگیر خیابان کریم‌خان که سال ۹۱ اعدام شدند، چه وصیت کرده بودند؟ + تصاویر لحظاتی قبل اعدام

دو جوان زورگیر خیابان کریم‌خان که سال ۹۱ اعدام شدند، چه وصیت کرده بودند؟ + تصاویر لحظاتی قبل اعدام

امروز روزنامه اصولگرای جوان به اشتباه بودن اعدام دو جوان در سال ۹۱ به جرم زورگیری اعتراف کرد. «انتخاب» در ۲ بهمن ماه سال ۹۱ وصیتامه‌ محمدعلی و علیرضا را پیش از اعدام منتشر کرده بود.

امروز روزنامه اصولگرای جوان به اشتباه بودن اعدام دو جوان در سال ۹۱ به جرم زورگیری اعتراف کرد.

این روزنامه نوشت: «علیرضا مافی‌ها و محمدعلی سروری، دو مجرم زورگیری بودند که سرانجام در ملأ عام اعدام شدند. با اینکه اعدام سخت‌ترین مجازاتی است که برای این دسته از مجرمان در نظر گرفته می‌شود، اما می‌بینیم که با اعدام شدن بسیاری از این مرتکبان، خشونت همچنان در جامعه شیوع دارد، شاید به این دلیل که خشونت محصول باغ خشونت است.»

 «انتخاب» در ۲ بهمن ماه سال ۹۱ وصیتامه‌ محمدعلی و علیرضا را پیش از اعدام منتشر کرده بود. بر اساس آنچه انتخاب گزارش داده علیرضا در وصیتنامه‌اش که آن را خطاب به دایی خود نوشته بود از او برای آنچه وی از آن با عنوان بی‌آبرویی یاد می‌کرد طلب بخشش کرد. او در ادامه وصیتنامه‌اش نوشته بود: «دایی، خانه‌مان را بفروش و با آن یک خانه دو طبقه بخر و مادر و خواهرم [...] را به آنجا ببر و با هم زندگی کنید دایی از تو می‌خواهم که سایه ات بالای سر خانواده‌ام باشد و مواظب [...] هم باشی چون او آبروی من است. وقتی [...] بزرگ شد به او بگویید هر چند برادرش اعدام شد اما او را خیلی دوستش داشت. برایم نماز بخوانید و به فقیران غذا دهید.

محمدعلی هم در چند خطی که در وصیتنامه‌اش نوشته بود از اطرافیان طلب بخشش کرد بود. او در وصیت نامه‌اش خطاب به مادرش نوشته بود: مادر مرا حلال کن و مواظب خودت و خواهرم باش. برایم زیاد گریه نکنید اما هر پنجشنبه به من سر بزنید. خواهرم را خیلی اذیت کردم از او می‌خواهم که مرا ببخشد. محمد علی همچنین از خانواده‌اش خواست که از شاکیان پرونده‌اش رضایت بگیرند.

 

زورگیر

زورگیر

 

 

منبع: etemadonline-644164

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد