hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > ادعای دروغین تجاوز، نقشه زن پلید برای سرقت از خانه مرد ثروتمند بود

ادعای دروغین تجاوز، نقشه زن پلید برای سرقت از خانه مرد ثروتمند بود

زنی با این ادعا که دوست خانوادگی‌شان به او تجاوز کرده است، شوهرش را برای سرقت بزرگ با خودش همراه کرد.

زنی برای اینکه بتواند از خانه مردی ثروتمند دزدی کند، به‌دروغ مدعی شد مرد صاحبخانه به او تجاوز کرده است.

به گزارش اعتمادآنلاین، مدتی قبل خانواده مردی با مراجعه به دادسرای ویژه سرقت تهران از وقوع سرقت خونینی در خانه‌شان خبر دادند. پس از ثبت شکایت پرونده برای رسیدگی به شعبه هشتم بازپرسی این دادسرا ارجاع شد و زن شاکی به بازپرس کوشکی گفت: شب قبل از سرقت من و فرزندان خانه یکی از  اقوام مهمان بودیم و شوهرم در خانه تنها بود. صبح روز بعد وقتی به خانه برگشتیم هرچه در زدیم کسی در را باز نکرد. می‌دانستم شوهرم در خانه است. سرانجام با کلید وارد و با صحنه وحشتناکی روبه‌رو شدیم. همه خانه به هم ریخته بود و شوهرم هم در حالی که لباس تنش نبود، چاقو خورده بود و خونریزی داشت. فوری به اورژانس و پلیس زنگ زدم. شوهرم را به بیمارستان بردند و تحقیقات از خانه‌مان آغاز شد. در خانه همه چیز به هم ریخته بود و در گاوصندوق هم باز بود. گمان کنم حدود چهار میلیارد طلا و دلار و سکه از ما سرقت شده و شوهرم هم الآن روی تخت بیمارستان بیهوش است.

کارآگاهان پلیس آگاهی به دستور بازپرس تحقیقات خود را آغاز کردند. در حالی که بررسی‌ها برای یافتن سرنخی از عامل یا عاملان این سرقت ادامه داشت، مرد مجروح همچنان بیهوش بود، تا اینکه با تلاش کادر درمانی بعد از حدود دو هفته راز سرقت را فاش کرد. او به ماموران گفت: من تاجر هستم و این بلا را دوست خانوادگی‌ای که با همسرش به خانه ما رفت‌وآمد دارد سر من آورده است. شب حادثه آنها می‌دانستند من تنها هستم. برای همین پیشنهاد دادند غذا درست کنند و به خانه ما بیایند تا سه نفری با هم بخوریم. آن زن و شوهر همین کار را کردند و برای شام دوغ هم آوردند که من چند لیوان از آن دوغ خوردم و بعد از آن دیگر چیزی متوجه نشدم تا اینکه روی تخت بیمارستان به هوش آمدم و دیدم چه بلایی سرم آمده است.

با به دست آمدن این سرنخ، ماموران تحقیقات‌شان را روی دستگیری آن زوج متمرکز کردند. بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته گفته‌های مرد مجروح را تایید می‌کرد و نشان می‌داد زن و مرد آن شب به خانه او رفته‌اند و زن حدود ساعت چهار صبح خانه را ترک کرده‌‌ است. به این ترتیب زوج مظنون تحت تعقیب قرار گرفتند و  ماموران موفق شدند زن را در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر کنند.

زن دستگیرشده در بازجویی‌ها مدعی شد: ما با آن خانواده رفت‌وآمد داشتیم، یک بار که من به خانه آنها رفته بودم شاکی به من تجاوز کرد. پس از آن حالم اصلاً خوب نبود و در نهایت پس از کلنجار رفتن با خودم، ماجرا را برای شوهرم تعریف کردم و او به‌شدت عصبانی شد و قول داد تلافی کند. برای همین آن شب وقتی فهمیدیم کسی که باعث آزار من شده تنهاست، با شوهرم نقشه کشیدیم و به خانه او رفتیم. حتی به شوهرم هم نگفته بودم که دوغ را مسموم کرده‌ام. البته شوهرم هم کمی از آن دوغ خورد. پس از آن هم از آن خانه خارج شدیم و خبر نداریم که پول و طلاها را چه کسی سرقت کرده است.

در ادامه تحقیقات و با اطلاعاتی که زن دستگیرشده در اختیار ماموران پلیس قرار داد، شوهر او نیز بازداشت شد. این مرد هم در بازجویی‌ها اظهاراتی شبیه گفته‌های همسر خود مطرح کرد. این در حالی بود که زن دستگیرشده در ادامه بازجویی‌ها بار دیگر ماجرا را به نوعی دیگری تعریف کرد و گفت: حقیقت این است که آن مرد به من تجاوز نکرده است و من این ماجرا را از خودم ساختم، چون می‌دانستم شوهرم با سرقت از آنها موافقت نمی‌کند، این نقشه را کشیدم. ما به آن خانه رفت‌وآمد داشتیم و من می‌دانستم آنها چه چیزهایی در خانه نگهداری می‌کنند. برای همین به شوهرم دروغ گفتم که این مرد به من دست‌درازی کرده است،‌ می‌خواستم او در سرقت همراهم شود. آن شب هم همان‌طور که تعریف کردم اتفاق افتاد،‌ شوهرم چون گیج بود من او را زودتر به خانه خودمان فرستادم و بعد خودم تا ساعت چهار خانه را گشتم و به صاحب‌خانه چاقو زدم و فرار کردم.

در حال حاضر این زن و شوهر به دستور بازپرس پرونده در بازداشت ماموران اداره آگاهی تهران قرار دارند تا تحقیقات ادامه یابد.

 

منبع: etemadonline-644171

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد