hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > دار زدن اعتبار ورزش؛روی حلقه ژیمناستیک!

دار زدن اعتبار ورزش؛روی حلقه ژیمناستیک!

لحظات برای ژیمناستیک دارد حساس و حساس‌تر می‌شود.

زاوش محمدی: در شرایطی که در مجمع کمیته ملی المپیک زهرا اینچه درگاهی روی صندلی ریاست فدراسیون ژیمناستیک نشسته بود و قرار بود تا مراسم تودیع و معارفه او با حقدادی در هفته قبل انجام شود اما نه تنها این اتفاق نیفتاده است؛بلکه زمان به سرعت دارد از دست می رود و انگار کسی اصلا حواسش نیست که مهلت ثبت نام برای شرکت در مسابقات مختلف دارد از دست می رود و اگر اتفاق جدیدی طی امروز و فردا نیفتد،ژیمناست‌ها باید با مسابقات جهانی خداحافظی کنند.

مرحله نخست از مسابقات کسب سهمیه المپیک و ثبت نام ایران با تاخیر انجام شد.طبق آن چیزی که پیش روی فدراسیون ژیمناستیک قرار دارد،ورزشکاران باید در 4 مسابقه شرکت داشته باشند که سه رکورد بهتر در سه مسابقه برای کسب سهمیه المپیک آنها لحاظ می شود.

بر اساس برنامه از پیش تعیین شده نزدیک ترین مسابقه،رقابت های کسب سهمیه قطر است که ثبت نامش از اواخر آذرماه یا اوایل دیماه انجام خواهد شد. در این بین آنچه که باعث می شود تا دوباره تن و بدن ژیمناستیک کاران بلرزد، نزدیک شدن به زمان پایان ثبت نام برای مسابقات جام جهانی مصر،آذربایجان و آلمان است.مسابقاتی که ایران مرحله نخست ثبت نام آن را هم با تاخیر انجام داده بود.آن زمان و با درخواست وزارت ورزش و جوانان از زهرا اینچه درگاهی،او مقدمات این کار را فراهم کرد و فدراسیون ایران با پرداخت جریمه ای مختصر،مرحله نخست ثبت نام را انجام داد؛با این حال مرحله دوم ثبت نام مسابقات پیش رو در روزهای 22 آذر و24 آذرماه به پایان می رسد و اگر ایران نتواند این مرحله را پشت سر بگذارد،ورزشکاران شانس حضور در این مسابقات را از دست خواهند داد.

در مرحله دوم و سوم ثبت نام؛تعداد نفرات و وسیله ای که هر ورزشکار می خواهد رقابت کند مشخص خواهد شد . بلافاصله قرعه کشی نیز انجام می شود.این یعنی اینکه مرحله ثبت نام دیگر قابل تمدید نیست و هر تیمی که جا بماند دیگر شانس حضور در رقابت ها را نخواهد داشت.

با شرایط پیش آمده و با وضعیتی که این روزها مشاهده می شود خیلی بعید است که تکلیف فدراسیون ژیمناستیک تا روز 22 آذر مشخص شود و قطعا دود این بلاتکلیفی به چشم ورزشکاران خواهد رفت.

آنچه که مشخص است قرار بود حقدادی برکنار شود و مثل مجمع کمیته ملی المپیک زهرا اینچه درگاهی سرپرست فدراسیون ژیمناستیک شود اما ظاهرا فعلا خبری نیست و لج و لجبازی های به وجود آمده، دارد ژیناستیک را روی حلقه خودش دار می زند!

251 251

منبع: khabaronline-1847324

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد