hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > زنان اصفهانی همچنان محروم از ورود به نقش جهان

زنان اصفهانی همچنان محروم از ورود به نقش جهان

جای خالی زنان در منظم‌ترین ورزشگاه ایران

زنان طرفدار فوتبال از جو زیبای ورزشگاه نقش جهان اصفهان همچنان محروم هستند.
به گزارش "ورزش سه"، میزبانی‌های سپاهان در مسابقات مختلف در ورزشگاه نقش جهان همواره زیبایی‌های خاصی را به همراه دارد. حتی اگر ورزشگاه نقش جهان پُر از تماشاگر هم نشود، کانون هواداران این باشگاه و لیدرهای این تیم به خوبی سکوها را مدیریت می‌کنند و صحنه‌های زیبایی را خلق می‌کنند.

بازی اخیر سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اگرچه در روز اول هفته و ساعتی برگزار شد که خیلی از هواداران امکان حضور در ورزشگاه را نداشتند، اما همان تعدادی که در جایگاه بودند، به خوبی از تیم خودحمایت کردند.

سپاهانی‌ها که در بازی با مس رفسنجان تعدادشان به 7، 8 هزار نفر می‌رسید، با سبکی خاص و با استفاده از بلندگوهای دستی و طبل در جایگاه روبه‌روی نیمکت‌ها به خوبی از تیم خود حمایت کردند و به تشویق بازیکنان پرداختند. اگرچه گاهی اوقات شعارهایی نیز علیه پرسپولیس داده شد، اما جو خوبی در ورزشگاه نقش جهان ایجاد شده بود.

اتفاقی که در اصفهان هنوز شاهد آن نیستیم، حضور زنان در ورزشگاه است. در حالی که در بسیاری از شهرهای ایران هواداران زن فوتبال مجوز ورود به ورزشگاه‌ها را گرفته‌اند و به تماشای مسابقه تیم محبوب خود می‌پردازند، اما در اصفهان هنوز مجوزهای لازم صادر نشده و در جو فوق‌العاده نقش جهان جای خالی زنان تماشاگر احساس می‌شود.

 

منبع: khanefootball-49701

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد