hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > پاسخ عباس عبدی به توییت توهین‌آمیز نماینده مجلس؛ با 750 دنبال‌کننده به خودش اجازه داده از طرف مردم ایران حرف بزند!

پاسخ عباس عبدی به توییت توهین‌آمیز نماینده مجلس؛ با 750 دنبال‌کننده به خودش اجازه داده از طرف مردم ایران حرف بزند!

عباس عبدی در واکنش به حمله محمود احمدی بیغش، نماینده شازند نوشت: یک نماینده مجلس استصوابی از توییت من در باره فساد چای ناراحت شده و بجای استدلال حرف‌های توهین آمیز و نامربوط زده. توییترش را دیدم. مثلا نماینده مردم است و از ۳ سال پیش آمده توییتر ۷۵۰ دنبال کننده دارد.

عباس عبدی فعال سیاسی اصلاح طلب در واکنش به حمله محمود احمدی بیغش، نماینده شازند نوشت: یک نماینده مجلس استصوابی از توییت من در باره فساد چای ناراحت شده و بجای استدلال حرف‌های توهین آمیز و نامربوط زده.

به گزارش انتخاب وی در ادامه نوشت: توییترش را دیدم. مثلا نماینده مردم است و از ۳ سال پیش آمده توییتر ۷۵۰ دنبال کننده دارد بعد بخودش اجازه داده که از طرف مردم ایران حرف بزند. وضع ما همین است.

گفتنی است که عباس عبدی، تحلیلگر مسائل سیاسی روز گذشته در خصوص فساد چای دبش در شبکه اجتماعی ایکس نوشته بود که ‌اکنون اعلام شده که علت استعفا و برکناری وزیر جهاد کشاورزی و قائم مقام او فساد در واردات نهاده‌های دامی بوده. چرا همان زمان که استعفایش را اعلام کردند یک کلمه در این باره نگفتند؟ این نوع شفافیت و مبارزه با فساد، مختص اصولگرایان است.

منبع: etemadonline-644050

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد