hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > حضور عجیب مشاور وزیر در نشست خبری یک انجمن فرعی

حضور عجیب مشاور وزیر در نشست خبری یک انجمن فرعی

راه دانا نوشت: اهمیت یک رشته که به شکل انجمن اداره می شود، چه اندازه است که مشاور باسابقه وزیر ورزش در نشست خبری آن حاضر شده است؟

مراسم معارفه محمدرضا گلزار بازیگر سرشناس سینما به عنوان عضو هیات رئیسه انجمن پدل و سرپرست تیم ملی در محل فدراسیون تنیس با حضور علی رغبتی مشاور وزیر ورزش و جوانان، داود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس، علی فتوره‌چی رئیس انجمن پدل، سرمربیان تیم ملی و محمدرضا گلزار روز گذشته در محل فدراسیون تنیس برگزار شد.

این مراسم یک میهمان ویژه و غیرمنتظره داشت؛ علی رغبتی مشاور وزیر ورزش در امور قهرمانی در این نشست خبری حضور پیدا کرد؛ اتفاقی که عجیب و حیرت انگیز بود. اینکه در مراسم معارفه یک بازیگر برای یک انجمن فرعی در یک فدراسیون ورزشی مشاور ذی نفوذ وزیر ورزش حضور پیدا کند، یک خرق عادت و یک ابهام بزرگ است. اتفاقی که تا به امروز در بدنه ورزش هیچگاه مسبوق به سابقه نبوده. حضور رغبتی در نشست انجمن انجمن پدل درست مثل آن است که مثلا در معرفی سرپرست تیم کبدی محمد پولادگر معاون ورزش قهرمانی وزیر حضور پیدا کند یا در معرفی مدیر تیم موی تای سینا کلهر معاون ورزش همگانی حاضر شود و یا مثلا در معرفی سرپرست رشته موج سواری وحید یامین پور معاون جوانان شرکت کند؛ همان اندازه نامفهوم و بی ربط!

اینکه رغبتی با چه عنوان و چه بهانه ای در این مراسم حضور یافته و در قامت مدعی پشت تریبون کنار دست داوود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس نشسته، تنها به حواشی و شایعات مطرح شده دامن می زند که شاید در پشت پرده خبرهایی باشد. حواشی که همیشه لقلقه زبان اهالی این رشته بوده و هیچگاه پاسخ روشنی به آن داده نشده.

از رغبتی و وزارت ورزش و جوانان باید پرسید اساسا اهمیت یک رشته تفریحی که به شکل انجمن اداره می شود، چه اندازه است که مشاور باسابقه وزیر ورزش در نشست خبری آن حاضر شده؟ ورای مباحث مطرح شده، آیا این حضور بی ربط و مبهم به جایگاه و شان مشاور وزیر لطمه نمی زند؟ آیا این حساسیت و این اهمیت برای رشته های دیگر هم وجود دارد و یا تنها پدل را در بر می گیرد؟

پاسخ به این پرسش های کلیدی شاید بتواند از ابهامات موجود کاسته و دلیل این حضور ناخوانده و مبهم را شفاف کند. کاش فدراسیون تنیس و علی رغبتی در این باره توضیح دهند.

251251

منبع: khabaronline-1846824

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد