hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > ۹۴ درصد زنان هالیوودی در آمریکا گرفتار تجاوز شدند

۹۴ درصد زنان هالیوودی در آمریکا گرفتار تجاوز شدند

دبیر شورای انقلاب فرهنگی گفت: 94 درصد زنان هالیوودی در آمریکا گرفتار تجاوز شدند، بالاترین نرخ تجاوز به عنف در آمریکاست، با این اتفاقات و جنایات؛ حقوق بشر به بازی‌های تبلیغاتی محدود شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای انقلاب فرهنگی در مراسمی به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی اظهار کرد: روز دانشجو روزی است که سه دانشجوی مدافع استقلال کشور تاریخ‌ساز شدند به دست رژیم پهلوی و به دستور صریح آمریکایی‌ها در سال ۱۳۳۲ توسط رژیم پهلوی به شهادت رسیدند.

به گزارش ایسنا بخش هایی از اظهارات خسروپناه را در ادامه می خوانید:

 

  • در آن زمان دانشجویان چهار ماه پس از کودتای ۲۸ مرداد علیه دولت مصدق تجمع و اعتراض کردند؛ چراکه آمریکا قصد داشت روابط ایران و انگلیس بعد از ملی‌شدن صنعت نفت - که خلاف خواست مردم ایران بود - را دوستانه کند. جنایات آمریکا از همان دوران و قبل از آن در ایران و جهان آنقدر فراوان است که دیگر هویت دولتمردان آمریکا جنایت‌کار شناخته می‌شوند.
  •  ۹۴ درصد زنان هالیوودی در آمریکا گرفتار تجاوز شدند، بالاترین نرخ تجاوز به عنف در آمریکاست، با این اتفاقات و جنایات؛ حقوق بشر به بازی‌های تبلیغاتی محدود شده است. به جنایات آمریکا و کشور‌های سلطه‌گر توجه نمی‌کنند و این رویکرد عادلانه نیست.

منبع: etemadonline-643972

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد