hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > اهدای کلاه ایمنی به موتور سواران قمی

ازسوی صندوق تامین خسارت های بدنی صورت گرفت

اهدای کلاه ایمنی به موتور سواران قمی

با هدف فرهنگ استفاده از کلاه ایمنی در طی مراسمی با حضور پلیس راهور ،شورای هماهنگی شرکت های بیمه و صندوق تامین خسارت های بدنی در طی مراسمی به موتورسواران قمی کلاه ایمنی اهدا شد

با هدف فرهنگ استفاده از کلاه ایمنی در طی مراسمی با حضور پلیس راهور ،شورای هماهنگی شرکت های بیمه و صندوق تامین خسارت های بدنی در طی مراسمی به موتورسواران قمی کلاه ایمنی اهدا شد.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران، حاجی باشی رئیس صندوق تامین خسارت های بدنی استان قم که در مراسم اهدای کلاه ایمنی به موتور سواران سخن می گفت، با اشاره به آمار فوتی موتورسیکلت سواران اظهار کرد: متاسفانه آمار بالایی از فوتی های تصادفات به موتورسواران و درصد بالایی نیز از این فوتی ها به دلیل ضربه وارده به سر آنان رخ میدهد که علت این حوادث تلخ را می شود در عدم استفاده از کلاه ایمنی جست و جو کرد

وی هدف صندق تامین خسارت های بدنی از تهیه و اهدای کلاه ایمنی را ترویج این فرهنگ ذکر کرد و گفت: امیدواریم به دلیل نهادینه شدن فرهنگ استفاده از کلاه ایمنی به زودی شاهد کاهش آمار تلفات موتورسیکلت سواران براثر عدم استفاده از کلاه ایمنی باشیم.

 

در بخش دیگری از این مراسم محمود لاچینانی نایب رئیس شورای هماهنگی شرکت های بیمه در استان قم افزود: همه ما میتوانیم سفیران امر فرهنگ سازی استفاده از کلاه ایمنی باشیم تا به سهم خود بتوانیم از حوادث تلخ .تصادفات جلوگیری کنیم

در ادامه محسن عابدی رئیس شورای هماهنگی شرکت های بیمه استان قم نیز از تلاش این شورا در ترویج استفاده از کلاه ایمنی خبر داد و گفت: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی یکی از مهمترین اصول فرهنگ ایمنی در ترافیک است.

 

وی عنوان کرد: از روز ۱۳ آذرماه سال جاری به مدت یکماه بیمه موتور سیکلت ها شامل بخشودگی می‌باشد و موتور سواران نیز می‌توانند از این فرصت جهت بیمه نمودن موتور سیکلت های خود بدون جریمه اقدام کنند.

 

در ادامه سرهنگ هاشمی معاون عملیاتی پلیس راهور نیز بیان کرد:با توجه به اینکه بخش زیادی از آسیب های تصادفات موتورسيکلت سواران مربوط به ضربه به ناحیه سر می باشد ، در جهت کاهش این آسیب پذیری و فرهنگ سازی استفاده از کلاه ایمنی ، در اقدامی ارزشمند با همکاری صندوق تامین خسارت های بدنی و حضورشورای هماهنگی شرکت های بیمه استان طی مراسمی تعداد ۲۵۰ عدد کلاه ایمنی به صورت نمادین به موتورسیکلت سواران به خصوص متقاضیان دریافت گواهینامه موتورسیکلت آسان اهداء شد.

قابل ذکر است: این مراسم امروز با حضور رییس صندوق تامین خسارات بدنی استان و شورای هماهنگی شرکتهای بیمه در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

همچنین دانش آموزان همیار پلیس نیز به منظور فرهنگ سازی و اشاعه فرهنگ استفاده از کلاه ایمنی در بین خانواده ها حضور داشتند.

 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد