hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > علمی > تمام بازی‌هایی که در The Game Awards ۲۰۲۳ نمایش داده شدند

تمام بازی‌هایی که در The Game Awards ۲۰۲۳ نمایش داده شدند

در این مطلب به مرور لیست تمام بازی‌هایی که در The Game Awards ۲۰۲۳ نمایش داده شدند، می‌پردازیم.

مراسم گیم اواردز امسال (The Game Awards) در طول نمایش سه ساعت و نیمی‌ای که داشت میزبان تریلر بازی‌های مورد انتظار و آثار جدیدی بود که گیمر‌ها را حسابی هیجان‌زده کرد. در این مطلب به مرور لیست تمام بازی‌هایی که در The Game Awards ۲۰۲۳ نمایش داده شدند، می‌پردازیم.

به گزارش ویجیاتو، بخش پری‌شوی مراسم گیم اواردز ۲۰۲۳ از ریمیک بازی Brothers: A Tale of Two Sons اولین بازی جوزف فارس، رونمایی کرد. فارس همچنین بازی‌های موفق و محبوبی مثل It Takes Two و A Way Out را در کارنامه دارد. این بازی کو-آپ قرار است در تاریخ ۲۸ فوریه ۲۰۲۴ (۵ اسفند ۱۴۰۲) برای کنسول‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس و پی‌سی منتشر شود.

تمام بازی‌هایی که در The Game Awards ۲۰۲۳ نمایش داده شدند در حال تکمیل

سورپرایز نهایی مراسم هم چیزی نبود جز بازی Monster Hunter Wilds که به‌نظر می‌رسد قرار است این بار به صورت کامل جهان باز باشد. همانطور که انتظار می‌رفت، تریلر معرفی مملو از صحنه‌های جنگی اکشن و بسیاری از جانوران خارق‌العاده بود که آن‌ها را شکار می‌کنید، پوست می‌کنید و تکه‌تکه می‌کنید. بازی Monster Hunter Wilds برای انتشار در سال ۲۰۲۵ برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری اس/ایکس و رایانه‌های شخصی برنامه‌ریزی شده است.

منبع: fararu-689327

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد