hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > خراسان رضوی > آیین تجلیل از خیرین و داوطلبین جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی

آیین تجلیل از خیرین و داوطلبین جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی

مراسم تجلیل از خیرین و داوطلبین هلال احمر خراسان رضوی در سالن شهدای سلامت با حضور جمعی از خیرین ، داوطلبین برگزار گردید.

مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی با بیان اقداماتی که این جمعیت در برنامه های گذشته از قبیل ایام نوروز ، هفته هلال ، دهه آخر صفر و خدمت به زائرین و مجاورین علی بن موسی الرضا (ع)گفت : اقدامات پویایی در حوزه عمرانی و حوزه مولد سازی انجام گرفته که انشالله افق ۴۰۰ درصدی در درآمدهای استان را در چند ماه آتی چشم انتظار هستیم.

ذاکریان ادامه داد : قطعا ارزشمندترین سرمایه هر سازمانی نیروی انسانی آن سازمان است ، و ارزشمندترین سرمایه نیروی انسانی هلال احمر به معنای واقعی کلمه داوطلبین هستند .جوانانی که خالصانه می آیند فعالیت می‌کنند داوطلب ما هستند ، داوطلبانی که در حوزه معاونت داوطلبان چه خیر هستند چه خودشان پای کار هستند داوطلبین ما هستند ، امدادگرها و نجاتگرهایی که در پایگاه ها در حوادث و بحران ها مانند زلزله افغانستان حضور دارند داوطلبین ما هستند و وظیفه ما است که با سیاست گذاری های درست این عزیزان را تکریم و از اقداماتشان تقدیر به عمل آوریم .

وی در این مراسم از زندگی شهید امدادگری گفت که اخیرا به دیدار خانواده محترم این شهید عزیز رفته بود ،امدادگری که با لباس هلال احمر اعزام شد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد شهید محمد تقی دولتی ، شهیدی که در دوران انقلاب فعال بوده ، عاشق و مرید شهید بهشتی بود و در زمان انتخابات علیه بنی صدر روشنگری می کرد و همیشه در کار خیر پیش قدم بوده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی ضمن گرامی داشت این شهید و تمام شهیدان جنگ تحمیلی از نگارش یک رمان ارزشمند و خوب تا هفته هلال خبر داد: تا بتوانیم به عنوان یک الگو این سرمایه ها را به همه داوطلبان ، جوانان و اعضا در سراسر کشور معرفی کنیم ، که به یمن روز داوطلب این اقدام شروع شود و بتوانیم نتایج آن را پخش کنیم تا روز به روز این سرمایه ها بیشتر شوند.

وی در پایان گفت به منظور الگو سازی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یادواره شهدای امدادگر استان از ۱۲ آذرماه تا ۱۰ دی ماه در سطح استان با اجرای برنامه های مختلفی در حال اجرا می باشد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد