hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > مدارس هفته آینده هم تعطیل می‌شوند؟

مدارس هفته آینده هم تعطیل می‌شوند؟

معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: افراد مسن، بیماران قلبی و ریوی و مادران باردار، همچنین گروه‌های در معرض خطر در هنگام بروز آلودگی هوا از تردد در فضای باز پرهیز کنند. در صورت تشدید آلودگی هوا جلسه کمیته اضطرار تشکیل می شود و بستگی به شدت آلودگی و غلظت ذرات تصمیم گیری خواهد شد.

حسین فرشیدی معاون بهداشت وزارت بهداشت، اظهار کرد: با بروز آلودگی هوا به دلیل اهمیت سلامت مردم ممکن است که مدارس و حتی ادارات تعطیل شود. الان مدارس را به دلیل بروز آلودگی هوا و افزایش ذرات معلق تعطیل کرده زیرا نمی شود دانش آموزان را در فضای بسته نگه بداریم زیرا در سن فعالیت و جنب و جوش هستند.

به گزارش همشهری آنلاین بخش هایی از گفت  وگوی فرشیدی را در ادامه می خوانید:

 

  • افراد مسن، بیماران قلبی و ریوی و مادران باردار همچنین گروه های در معرض خطر در هنگام بروز آلودگی هوا از تردد در فضای باز پرهیز کنند.
  • میزان آلودگی ذرات معلق در هوا طی یک هفته اخیر در کلانشهرها و به خصوص تهران افزایش پیدا کرده است و وزارت بهداشت متولی سلامت مردم است. اگر میزان آلودگی هوا و ذرات معلق به حدی باشد که سلامتی مردم به خطر بیافتد، اقدامات لازم در این خصوص انجام می‌شود.
  • در صورت تشدید آلودگی هوا جلسه کمیته اضطرار تشکیل می شود و بستگی به شدت آلودگی و غلظت ذرات تصمیم گیری خواهد شد.
  • آگاهی بخشی موضوع مهمی برای کنترل هر بیماری محسوب می شود. معتقدیم که با ارتقای سطح دانش سلامت مردم کنترل بیماری‌ها بهبود پیدا می‌کند.

منبع: etemadonline-643703

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد