hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > علمی > (عکس) قفل پیشرفته گوشی ارزان قیمت با اسکن کف دست

(عکس) قفل پیشرفته گوشی ارزان قیمت با اسکن کف دست

گوشی جدید ریلمی با پشتیبانی از برخی قابلیت‌های حرکتی دست، ویژگی‌های قابل‌توجهی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بر اساس صفحه‌ی محصول در وب‌سایت رسمی ریلمی، GT5 پرو از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی خود برای تشخیص کف دست شما استفاده می‌کند.

ریلمی GT5 پرو از ژست‌های حرکتی جدیدی پشتیبانی می‌کند؛ با حرکت دادن کف دست روبروی نمایشگر و بدون لمس آن، قفل صفحه را باز کنید.

گوشی جدید ریلمی با پشتیبانی از برخی قابلیت‌های حرکتی دست، ویژگی‌های قابل‌توجهی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بر اساس صفحه‌ی محصول در وب‌سایت رسمی ریلمی، GT5 پرو از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی خود برای تشخیص کف دست شما استفاده می‌کند.

وقتی کف دست خود را روبه‌روی دوربین قرار دهید، هنگام دورشدن دست، قفل صفحه باز و صفحه به‌طور خودکار روشن می‌شود. به‌نظر می‌رسد این قابلیت از یک حسگر مجاورتیِ اولتراسونیک پشتیبانی می‌کند که به احتمال زیاد توسط Elliptic Labs ساخته شده است.

ریلمی ادعا می‌کند بازکردن قفل از طریق اسکن کف دست سریع‌تر از حسگر تشخیص چهره است و این به لطف یادگیری ماشینی هوش مصنوعی با استفاده از بیش از ۱۰ هزار مدل است.

ریلمی می‌گوید که این ویژگی امنیتی، تست نفوذ شامل بیش از ۱۰ میلیون حمله را با موفقیت پشت سر گذاشته است. با این حال، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر همچنان وجود دارد؛ بنابراین باز کردن قفل با حرکت دست تنها یک گزینه‌ی اضافی خواهد بود.

گوشی ریلمی مانند مدل‌هایی از گوشی ال‌ جی از ژست‌های حرکتی متعددی پشتیبانی می‌کند. با جمع کردن انگشتان دست به یک نقطه، لیست برنامه‌های اخیر ظاهر می‌شود و می‌توانید با حرکت انگشت به چپ یا راست برنامه‌های اخیر را مرور کنید.

102

بالا نگه‌داشتن انگشت اشاره، کنترل مکان‌نما را تغییر می‌دهد و اشاره به یک نقطه‌ی خاص باعث کلیک می‌شود.

حرکت کف دست با سه انگشت به شما امکان می‌دهد از صفحه اسکرین‌شات بگیرید، چرخاندن کف دست، شما را به صفحه اصلی بازمی‌گرداند و با اشاره‌ی انگشت شست خود به سمت چپ، می‌توانید به عقب بازگردید. در نهایت با حرکت دادن کف دست به سمت نمایشگر، صفحه خاموش می‌شود.

گوشی پرچمدار ریلمی به جدیدترین پردازنده‌ی کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۳، نمایشگر اولد خمیده‌ی ۶٫۷۸ اینچی چینی BOE ( وضوح ۲۷۸۰ در ۱۲۶۸، نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز و حداکثر روشنایی ۴۵۰۰ نیت) مجهز شده است و از شارژ سریع ۱۰۰ واتی با ظرفیت باتری ۵۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی پشتیبانی می‌کند.

ریلمی GT5 پرو دارای پورت USB 3.2 تایپ سی، دو اسپیکر و حسگر مادون قرمز کنترل از راه دور است. این گوشی یک محفظه‌ی بخار خنک‌کننده‌ی سه‌لایه را نیز در خود جای داده است. GT5 پرو همچنین دارای گواهی استاندارد IP64 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب است.

گوشی ریلمی به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (با سنسور LYT-808 سونی مانند وان پلاس ۱۲)، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با لنز پریسکوپی ۳ برابری (با سنسور Sony IMX890 مانند اوپو فایند X6) مجهز شده است.

قیمت گوشی ریلمی در چین برای مدل ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی حدود ۴۶۰ دلار و برای ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی ۵۹۰ دلار است.

منبع: خبرآنلاین

منبع: faradeed-165163

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد