hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد و پارک علم و فناوری استان گلستان امضاء شد

تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد و پارک علم و فناوری استان گلستان امضاء شد

تفاهم نامه همکاری مشترک بین کمیته امداد امام خمینی(ره) و پارک علم و فناوری استان گلستان بمنظور گسترش همکاری های علمی و پژوهشی و کارآفرینی در راستای توانمندسازی مددجویان تحت حمایت این نهاد و اقشار محروم و کم درآمد امضا شد.

عیسی بابایی مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد و پارک علم و فناوری استان باهدف توانمند سازی مددجویان تحت حمایت و به منظور هم افزایی و تعامل در زمینه ارتقای بهره وری اقتصادی، کارآفرینی و بهره مندی از ظرفیت های علمی و فناوری منعقد شد.

وی افزود: تعامل مشترک بین کمیته امداد و پارک به منظور گسترش همکاری های علمی و پژوهشی ، کارآفرینی و اشتغال برای استفاده از ظرفیت های طرفین در شناسایی ، هدایت و حمایت از افراد و سوق دادن آنها به سوی طرح های دانش بنیان و تجاری سازی فناوری های نوین است .

بابایی ،با اشاره به توسعه فرهنگ ایده پردازی دربین مخاطبان خاص طرفین تصریح کرد: یکی دیگر از اهداف این تفاهم نامه ، شناسایی مددجویان نخبه و دارای ایده فناورانه برای حمایت و برگزاری دوره های آموزشی وشبکه سازی و رویدادهای استارت آپی است .

مدیرکل کمیته امداد حمایت مادی ومعنوی از کار آفرینان فناور و دانش بنیان واعطای تسهیلات اشتغال به صاحبان ایده را از تعهدات این نهاد برشمرد و افزود: استفاده از امکانات آموزشی و تحقیقاتی و برگزاری کلاسهای تخصصی مورد نیاز کارشناسان امداد و همچنین برگزاری دوره های آموزشی دانش بنیان و فناورانه نیز از تعهدات پارک می باشد.

بابایی اظهار کرد: این تفاهم نامه قطعا می تواند در زمینه افزایش نفوذ فناوری در استان و کاهش فقر و محرومیت در مناطق کمتر توسعه ‌یافته استان بسیار تاثیرگذار باشد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد