hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > علمی > وزیر ارتباطات: من هم مانند مردم از شبکه‌های اجتماعی محدودشده، استفاده نمی‌کنم

وزیر ارتباطات: من هم مانند مردم از شبکه‌های اجتماعی محدودشده، استفاده نمی‌کنم

وزیر ارتباطات گفت: من روزانه بین 30 تا 40 پیام را در شبکه‌های اجتماعی داخلی جواب می‌دهم، اما من هم مانند مردم از شبکه‌های اجتماعی محدودشده استفاده نمی‌کنم.

به گزارش شبکه شرق، وزیر ارتباطات در یک گفت‌وگوی تلویزیونی به استفاده مسئولین از شبکه‌های اجتماعی خارجی انتقاد کرد و آن را نوعی دورویی دانست. او باور دارد که انتشار اخبار در این شبکه‌ها می‌تواند به شبکه‌های خارجی نیز منتقل شود.

«عیسی زارع‌پور» در خلال گفت‌وگو با برنامه تلویزیونی صف اول، بر استفاده روزانه‌اش از شبکه‌های اجتماعی داخلی، به‌خصوص اپلیکیشن ویراستی تأکید کرد. او دراین‌باره گفت: «من روزانه بین 30 تا 40 پیام را در شبکه‌های اجتماعی داخلی جواب می‌دهم، اما من هم مانند مردم از شبکه‌های اجتماعی محدودشده استفاده نمی‌کنم.»

 

طی این برنامه، مجری از حضور مسئولین در شبکه‌های اجتماعی فیلترشده پرسید و حضور افراد دولت در این شبکه‌ها را نوعی دورویی دانست. وزیر ارتباطات ضمن تأیید صحبت او افزود: «به اینکه بسیاری از مسئولین همچنان در این شبکه‌ها هستند انتقاد وارد است. این انتقاد را ما داریم که پروژه‌‌هایی افتتاح شده و قابلیت در سکوهای داخلی وجود دارد، درحالی‌که قبلاً می‌توانستند بگویند این قابلیت‌ها موجود نیست. الان میلیون‌ها نفر از شهروندان در سکوهای داخلی هستند و از آن استفاده می‌کنند.»

البته به گفته وزیر ارتباطات، او «تلاش کرده است» تا تمام دولتی‌ها در این شبکه‌های بومی حاضر باشند، اما برخی بسیار فعال هستند و برخی فعالیت چندانی ندارند.

وزیر ارتباطات، سکوی ارتباطات داخلی را محلی برای ارتباط بی‌واسطه دولت و مردم دانست و در این رابطه افزود: «من در شبکه ویراستی خودم می‌نویسم و ادمین ندارم. به فاصله نیم ساعت یا یک ساعت در شبکه‌های داخلی مطلبی میزنم و اگر جذابیت داشته باشد برای خارجی‌ها نقل می‌کنند. همین هفته گذشته وزیر دفاع مطلبی در ویراستی زد؛ رسانه‌های خارجی به نقل از این شبکه اجتماعی داخلی، مطلب ایشان را منتشر کرد.»

زارع‌پور درنهایت اشاره‌ای گذرا به ارتباطات مستقیم دولت و شهروندان در این شبکه‌ها کرد و گفت: «پیش آمده که مطلبی در این شبکه‌ها مطرح شده است، همکاران چیز دیگری گفتند اما به‌قدری از سمت مردم در این فضا پیگیری شده است که من افرادی به محل فرستادم و متوجه شدیم که واقعاً مسئله وجود دارد. در‌نتیجه این شبکه‌ها دولت و شهروندان را بی‌واسطه مرتبط می‌کنند.»

 

منبع: sharghdaily-908933

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد