hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > راز ربودن مرد ثروتمند فاش شد؛ 40 روز شکنجه در کمپ ترک اعتیاد

راز ربودن مرد ثروتمند فاش شد؛ 40 روز شکنجه در کمپ ترک اعتیاد

زنی که برادرشوهرش را به‌زور روانه کمپ ترک اعتیاد کرده بود، به آدم‌ربایی متهم شد.

مردی مسن از زن برادرش شکایت کرد و مدعی شد این زن دستور ربودن و انتقال او به کمپ ترک اعتیاد را داده تا بتواند اموالش را تصاحب کند.

به گزارش سایت جنایی،‌ مرد پا به سن گذاشته چندی پیش با مراجعه به دادسرای جنایی شکایتی طرح کرد و از نگهداری غیرقانونی و آزار جسمی‌اش خبر داد. پس از آن پرونده برای تحقیقات و بررسی ادعای این مرد به پلیس آگاهی تهران فرستاده شد.

ماموران اداره آگاهی ابتدا از این مرد خواستند ماجرا را توضیح بدهد. او گفت: بیش از یک ماه پیش در خانه‌ام نشسته بودم که زنگ در به صدا درآمد و وقتی در را باز کردم، چند مرد قوی‌هیکل به من حمله کردند و مرا با خود بردند. در راه هرچه از آنها سوال کردم من را کجا می‌برید جواب مشخصی ندادند تا اینکه به جایی رسیدیم که فهمیدم کمپ ترک اعتیاد است. آن موقع بود که به آنها و دیگر کارکنان کمپ ترک اعتیاد گفتم من معتاد نیستم؛ اما در آنجا کسی به حرفم گوش نمی‌داد. آنها من را به مدت 40 روز به طور غیرقانونی در آن کمپ نگهداری کردند، در این مدت با من بدرفتاری و شکنجه‌ام کردند و حتی به سر من دستگاه شوک الکتریکی وصل کردند. معلوم نیست اگر خودم را از آنجا نجات نمی‌دادم چه بلایی سرم آمده بود،‌ شاید مرده بودم.

این مرد در شکایت خود گفت: من از همسر برادر فوت‌شده‌ام شکایت دارم، چون در آنجا که مثلاً کمپ بود هرچه گفتم من معتاد نیستم و شاید اشتباه شده است، کسی به حرفم گوش نداد و گفتند زن برادرت گفته تو معتاد هستی، او از ما خواسته است که تو را ترک بدهیم. از زن برادرم شکایت دارم. چون خودم زن و بچه ندارم، برادرم هم که فوت شده است و اگر من بمیرم، دارایی‌ام که مقدار کمی هم نیست به پسر همین زن می‌رسد.

این شاکی درباره نحوه رهایی از  کمپ نیز توضیح داد: بعد از 40 روز که در آن شکنجه‌گاه بودم توانستم یک تلفن پیدا کنم. به وکیلم زنگ زدم و گفتم چه بلایی سرم آمده و کجا هستم. پس از آن وکیلم با بررسی گفته‌هایم پیدایم کرد و از آنجا نجاتم داد.

در پی این شکایت مسئولان کمپ مورد نظر شناسایی شدند و مورد تحقیق قرار گرفتند، آنها نیز گفته‌های مرد شاکی را تایید کردند و گفتند: خانواده برادرش بودند که با پرداخت حق‌الزحمه خواستند او در کمپ بستری شود تا اعتیادش را ترک کند.

با به دست آمدن این نتایج، زن برادر شاکی نیز احضار شد تا تحقیقاتی از او انجام شود، این زن که اکنون متهم اصلی پرونده است در تحقیقات صورت‌گرفته تایید کرد که او خواسته بود برادرشوهرش به کمپ برده شود اما گفت: این مرد واقعاً معتاد است و با رفتارهایش ما را کلافه کرده و برایمان مزاحمت ایجاد می‌کند،‌ برای همین من خواستم او ترک کند شاید رفتارش عوض شود.

در حال حاضر با توجه به اظهارات طرفین و مسئولان کمپ، تحقیقات در این زمینه همچنان ادامه دارد. همچنین شاکی پرونده به پزشکی قانونی معرفی شده است تا آسیب‌های بدنی او در مدت نگهداری در کمپ بررسی شود.

 

منبع: etemadonline-643463

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد