hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > علمی > (عکس) لوکس‌ترین شاسی‌بلند چینی جدید بازار ایران

(عکس) لوکس‌ترین شاسی‌بلند چینی جدید بازار ایران

خودروی اکستریم VX لوکس ترین از سیستم چهارچرخ فعال AWD ساخته بورگ وارنر بهره می برد. قلب این کراس اوور ۲ لیتری توربو GDi با حداکثر توان ۲۶۱ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۴۰۰ نیوتون متر است که از طریق گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک AT برند آیسین به هر ۴ چرخ منتقل می شود.

 اکستریم VX لوکس ترین عضو خانواده برند جدید اکستریم مدیران خودرو است. طول این کراس اوور ۵ متر است و در زمره بزرگترین کراس اوورهای چینی است که در ایران عرضه شده. اکستریم VX قوی ترین و مجهز ترین کراس اوور جدید بازار ایران است.

 این خودرو از سیستم چهارچرخ فعال AWD ساخته بورگ وارنر بهره می برد. قلب این کراس اوور ۲ لیتری توربو GDi با حداکثر توان ۲۶۱ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۴۰۰ نیوتون متر است که از طریق گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک AT برند آیسین به هر ۴ چرخ منتقل می شود.

870868

در داخل کابین این کراس اوور ۷ نفره دو نمایشگر ۱۲.۳ اینچی در طرفین و یک نمایشگر ۱۵.۶ اینچی مجموعا با ابعاد ۴۰ اینچ سراسر داشبورد را دربرگرفته و اهرم تعویض دنده نیز در سمت راست فرمان قرار دارد. همچنین برخی کلید های کنترلی  در کنار کلید استارت در کنسول بین دو صندلی قرار دارد.

۲۳ بلندگو در کابین و ۲۶ رادار و دوربین در طرفین خودرو قرار دارد. این خودرو مجهز ترین و لوکس ترین خودرو جدید بازار ایران است. از جمله مهمترین امکانات قابل توجه این کراس اوور لوکس می توان به سیستم کمک راننده سطح ۲.۵ ADAS با ۲۶ تکنولوژی ، تهیوه مطبوع اتوماتیک دوگانه با قابلیت تنظیم جداگانه ردیف دوم، مجموعه کامل کیسه های هوا جلو، جانبی، پرده ای و زانویی، رینگ های ۲۰ اینچی، ۷حالت رانندگی ، هدآپ دیسپلی، دستیار پارک و ... اشاره کرد.

870867

 منبع: عصر خودرو

منبع: faradeed-164843

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد