hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > الدحیل به دنبال درمان با پرسپولیس

الدحیل به دنبال درمان با پرسپولیس

گزارش الرایة از انگیزه‌های تیم قطری الدحیل مقابل پرسپولیس زخم‌هایش را مداوا می‌کند!

روزنامه الرایة نوشت که الدحیل برای خداحافظی آبرومندانه از لیگ قهرمانان، به دنبال شکست پرسپولیس است.
به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در آخرین دیدار خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، به مصاف الدحیل می‌رود. شاگردان یحیی گل‌محمدی برای صعود به دور بعد، به دنبال کسب امتیاز از این مسابقه هستند هر چند که در صورت شکست رقبا، آن‌ها در صورت باخت نیز می‌توانند به مرحله یک هشتم نهایی راه پیدا کنند.
روزنامه الرایة در گزارشی به آخرین وضعیت الدحیل برای این مسابقه پرداخته و نوشته است: کاروان تیم فوتبال باشگاه الدحیل عصر دیروز وارد ایران شد تا برای دیدار روز سه‌شنبه برابر پرسپولیس آماده شود.
قرار است امروز جلسه فنی و نشست خبری این دیدار برگزار شود و پس از آن الدحیل آخرین تمرین خود را عصر امروز در ورزشگاه آزادی انجام می‌دهد. تمرین نهایی فرصتی برای کریستوف گالتیه، سرمربی فرانسوی این تیم است تا برخی از اشتباهات بازیکنان در آخرین بازی لیگ برابر ام الصلال را جبران کند.

تمرین امروز نیز برای کادر فنی مهم خواهد بود. آن‌ها می‌خواهند در دیداری که به منزله خداحافظی آن‌ها از مسابقات لیگ قهرمانان آسیاست، دومین پیروزی خود در این مسابقات را به دست بیاورند تا آخرین بازی خود را با خاطره خوب و تأثیری مثبت بر تیم، برگزار کنند.

الدحیل به دلیل کسب تنها چهار امتیاز، در رده سوم قرار گرفت و شانس صعود ندارد. پیروزی در این مسابقه از نظر روحی برای تیم ضروری است چرا که آن‌ها پس از شکست برابر ام الصلال در آخرین دیدار خود در لیگ ستارگان، به رتبه پنجم جدول سقوط کرده‌اند.

این تیم به دنبال مداوای زخم‌های خود و بازگرداندن روند پیروزی‌ها برای بازگشت قوی به رقابت‌های لیگ است تا از عنوان قهرمانی فصل گذشته خود دفاع کند.

منبع: khanefootball-49554

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد