hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > آغازمرحله سوم ثبت‌نام طرح اقدام ملی و تولید مسکن در استان اصفهان

آغازمرحله سوم ثبت‌نام طرح اقدام ملی و تولید مسکن در استان اصفهان

معاون بازآفرینی و مسکن اداره کایمان طاهر معاون بازآفرینی و مسکن اداره کل راه و شهرسازی اصفهان اظهارداشت: ثبت‌نام طرح اقدام ملی در شهر‌های جدید بهارستان، فولاد شهر و مجلسی از ساعت ۱۰ صبح امروز شروع می‌شود و تا پایان ساعت ۲۴ روز جمعه بیست و سوم اسفند ادامه دارد.ل راه و شهرسازی اصفهان گفت: ثبت‌نام طرح اقدام ملی در شهرهای جدید بهارستان، فولاد شهر و مجلسی از ساعت ۱۰ صبح امروز شروع می‌شود.

ایمان طاهر افزود: در این مرحله، ساکنان شهرستان اصفهان برای شهر بهارستان، ساکنان پنج شهرستان فلاورجان، لنجان، خمینی شهر، نجف‌آباد و اصفهان برای شهر فولادشهر و ساکنان سراسر استان برای شهر مجلسی می‌توانند ثبت‌نام کنند.

او با اشاره به شرایطی که به دلیل شیوع بیماری کرونا در کشور به وجود آمده است، تصریح کرد: برای رفاه حال مردم، متقاضیان می‌توانند از طریق رایانه شخصی یا تلفن همراه و ارسال پیام کوتاه از طریق سایت www.mrud.ir یا سیستم پیامکی به شماره ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ و با ارسال شماره کد ملی سرپرست خانوار اقدام به ثبت‌نام کنند و نیازی به مراجعه آن‌ها به اداره‌ها و کافی‌نت‌ها نیست.

طاهر با بیان اینکه با این کار، فرصت برابر به همه برای ثبت‌نام داده می‌شود، خاطرنشان کرد: متقاضیان، پس از ریشه‌کن شدن بیماری کرونا و با اطلاع‌رسانی قبلی می‌توانند اقدام به ثبت‌نام نهایی کنند.

او با اشاره به اینکه در مرحله نخست حدود ۲۲ هزار نفر و در مرحله دوم حدود ۳۳ هزار نفر در استان اصفهان برای طرح اقدام ملی ثبت نام کردند، اضافه کرد: از بین متقاضیانی که در مرحله نخست ثبت‌نام کردند حدود ۵۷ درصد واجد شرایط بودند.

در قالب طرح اقدام ملی مسکن قرار است ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور ساخته شود که از این تعداد ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در شهر‌های جدید، ۱۰۰ هزار واحد در بافت‌های فرسوده شهری و ۱۰۰ هزار واحد در شهر‌های کوچک ساخته می‌شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد