hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > هدایت دیدگاه مسئولان نسبت به گردشگری در نمایشگاه پارس مدنظر باشد

عضو شورای شهر شیراز: 

هدایت دیدگاه مسئولان نسبت به گردشگری در نمایشگاه پارس مدنظر باشد

عضو شورای اسلامی شهر شیراز تاکید کرد: هدایت دیدگاه مثبت مسئولان شهری نسبت به گردشگری و اقناع آنها برای حمایت از این صنعت موضوع مهمی است که باید در نمایشگاه گردشگری پارس و میزهای تخصصی این نمایشگاه مدنظر قرار گیرد.

رضا محمدیان یکشنبه 12 آذر به خبرنگاران گفت: هر كدام از شهرها ممكن است در يك يا چند مشخص بعد داراي پتانسيل باشند، اما كلانشهر شيراز در چندين زمينه سرآمد است.

او ادامه داد: وجود بناهای تاريخي متعدد، مراکز مذهبي، تجاری، علمي، مهندسی، پزشکی، فرهنگي، تنوع اقليمي و... از پتانسيل‌هاي ارتقاء دهنده ابعاد گردشگري شيراز است.

محمدیان ادامه داد: متاسفانه به نسبت سایر شهرها روی این ابعاد تبلیغ نشده و به همین دلیل گاهی دیده‌ایم که روابط گردشگری برخی شهرها از شیراز جلوتر است.

این عضو شورای اسلامی شهر شیراز تاکید کرد: باید نقص تبلیغات و معرفی ابعاد مختلف گردشگری شهر شیراز بیش از گذشته مورد توجه فعالان این عرصه قرار گیرد.

محمدیان همچنین اضافه کرد: فعالان گردشگری باید بپذیرند که اگر با هم همکاری و نسبت به هم رقابت سالمی داشته باشند، به رشد اقتصاد همدیگر کمک خواهند کرد.

وی با بیان اینکه شیراز از قدیم در دنیا شهر شناخته‌ شده‌ای بوده، گفت: برپایی نمایشگاه گردشگری با پتانسیل‌‌‌های مشترک فعالان این حوزه در شهرهای مطرح کشور و شهرهای کشورهای همسایه ایران به منظور معرفی بیشتر شیراز موثر و کارگشاست.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز تاکید کرد: هدایت دید مثبت مسئولان شهری نسبت به مسئله گردشگری و اقناع آنها برای حمایت از گردشگری موضوع مهمی است که باید در نمایشگاه گردشگری پارس و میزهای تخصصی این نمایشگاه مدنظر قرار گیرد.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد