hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > حمایت آمریکا از امنیت تل‌آویو بی‌چون و چرا است؛ اجازه نخواهیم داد حماس و روسیه پیروز شوند

حمایت آمریکا از امنیت تل‌آویو بی‌چون و چرا است؛ اجازه نخواهیم داد حماس و روسیه پیروز شوند

وزیر دفاع آمریکا بامداد یکشنبه گفت که واشنگتن به‌صورت همزمان به حمایت از اسرائیل و اوکراین ادامه می‌دهد تا حماس و روسیه اجازه پیروزی پیدا نکنند.

لوید آستین وزیر دفاع آمریکا بامداد یکشنبه گفت که واشنگتن به‌صورت همزمان به حمایت از رژیم موقت صهیونیستی و اوکراین ادامه می‌دهد تا حماس و روسیه اجازه پیروزی پیدا نکنند.

به گزارش فارس، آستین با بیان اینکه حمایت آمریکا از امنیت تل‌آویو بی‌چون و چرا است، توضیح داد: «کمک‌ها به اسرائیل را تسریع کردیم تا اطمینان حاصل کنیم که حماس دوباره کاری را که در ۷ اکتبر انجام داد، تکرار نکند».

وی همچنین افزود: «ما هیچ حمله‌ای به نیروهای آمریکایی در خاورمیانه را نخواهیم پذیرفت و برای حفاظت از نیروهای خود هر کاری لازم باشد انجام خواهیم داد».

به نوشته وبگاه «الجزیره»، رئیس پنتاگون ادامه داد: «ما موقعیت خود را در خاورمیانه تقویت کرده‌ایم تا از تهدیدشدن اسرائیل جلوگیری و از آن محافظت کنیم. هر کشوری وظیفه اخلاقی دارد که به حمله‌ای مانند آنچه در ۷ اکتبر رخ داد پاسخ دهد».

آستین با بیان اینکه راهکار دو دولتی تنها راه برون‌رفت از بحران کنونی غزه است، مدعی شد: «ما به اعمال فشار بر اسرائیل برای محافظت از غیرنظامیان در غزه و جریان کمک‌های بشردوستانه ادامه خواهیم داد.

منبع: etemadonline-643093

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد