hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > تذکر روزنامه اصولگرا به بسیجیان: در آستانه انتخابات از دوقطبی کردن جامعه پرهیز کنید

تذکر روزنامه اصولگرا به بسیجیان: در آستانه انتخابات از دوقطبی کردن جامعه پرهیز کنید

روزنامه جوان نوشت: دامن زدن به دوقطبی‌های سیاسی و بعضاً جناحی که فاصله زیادی با واقعیات جامعه نیز دارند، قرار گرفتن در زمین دشمن تعریف می‌شود که بدون تردید از عزیزان بسیجی انتظار نمی‌رود.

روزنامه جوان به بسیجیان تذکر داد که در آستانه انتخابات از دوقطبی کردن جامعه پرهیز کنند.

به گزارش جوان، در میان موارد فوق (توصیه‌های رهبری به بسیجیان) تنها موردی که رهبر معظم انقلاب از انجام آن گلایه و فرمودند، دامن زدن به دوقطبی‌های کاذب بود. اهمیت این توصیه از آن روست که دشمن بیشترین بهره را آن برده و در آستانه انتخابات مصادیق آن روبه افزایش می‌باشد.

این روزنامه تاکید کرده است: با عنایت به اینکه یکی از راهبرد‌های مهم دشمن جهت تحریم انتخابات، قطبی کردن جامعه بر سر مسائل گوناگون قومی، مذهبی، فرهنگی و اجتماعی است، دامن زدن به دوقطبی‌های سیاسی و بعضاً جناحی که فاصله زیادی با واقعیات جامعه نیز دارند، قرار گرفتن در زمین دشمن تعریف می‌شود که بدون تردید از عزیزان بسیجی انتظار نمی‌رود. چنانکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: «یکی از چیز‌هایی که انسان واقعاً باید از آن شکوه کند و گله کند، بعضی از اظهارات در این فضای مجازی است؛ سر یک چیز بیخود، این به آن می‌­پرد، آن به این می‌­پرد! پرهیز کنید؛ شما که بسیجی هستید [این کار را]نکنید.»

 

منبع: etemadonline-642978

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد