hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > آلودگی هوای تهران تا کی ادامه دارد؟

آلودگی هوای تهران تا کی ادامه دارد؟

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، افزایش غلظت آلاینده‌ها در نواحی شهری و پرتردد به‌ویژه از امشب تا صبح چهارشنبه (۱۵ آذرماه) مورد انتظار است.

بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگو‌های همدیدی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری گاهی با وزش ملایم باد، در ارتفاعات گاهی وزش متوسط باد پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایسنا، با توجه به استقرار جوی پایدار و عدم وزش باد قابل ملاحظه شرایط برای انباشت ذرات آلاینده هوا و افزایش غبار مهیاست، از این رو روند کاهش کیفیت هوا در سطح استان و افزایش غلظت آلاینده‌ها در نواحی شهری و پرتردد به ویژه از امشب تا صبح چهارشنبه (۱۵ آذرماه) مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با کمینه دمای ۵- درجه سانتیگراد سردترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا یکشنبه (۱۲ آذرماه) صاف و غبار محلی، گاهی وزش باد ملایم از بعد از ظهر غبارآلود با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتیگراد و طی دوشنبه (۱۳ آذرماه) صاف و غبار محلی، گاهی وزش باد ملایم با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: fararu-687729

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد