hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > قیمت ناوشکن دیلمان ۱۰۰ میلیون دلار است

قیمت ناوشکن دیلمان ۱۰۰ میلیون دلار است

ناخدا اسکندری، مسئول طراحی ناوشکن دیلمان اعلام کرد: قیمت تمام شده دیلمان در داخل کشور یک سوم نمونه خارجی و ۱۰۰ میلیون دلار است.

به گزارش شبکه شرق، مسئول طراحی ناوشکن دیلمان همچنین درخصوص هزینه ساخت این شناور اظهار داشت: قیمت مشابه خارجی ناوشکن دیلمان در دنیا حدود ۳۰۰ میلیون دلار است که البته بدلیل تحریم‌ها چنین شناروی را به ما نمی‌فروشند، اما قیمت تمام شده دیلمان در داخل کشور یک سوم نمونه خارجی و ۱۰۰ میلیون دلار است.

ناخدا اسکندری، مسئول طراحی ناوشکن دیلمان اعلام کرد: قیمت تمام شده دیلمان در داخل کشور یک سوم نمونه خارجی و ۱۰۰ میلیون دلار است.

مسئول طراحی ناوشکن دیلمان در گفتگویی اظهار داشت: ۱۵۰ نفر به صورت مستقیم و ۲۰۰۰ هزار نفر به صورت غیرمستقیم در ساخت ناوشکن دیلمان مشارکت داشتند.

وی افزود: ساخت این ناوشکن ۴ سال به طول انجامیده که یک رکورد جدید در ساخت ناوشکن در کشور محسوب می‌شود.

اسکندری تصریح کرد: دیلمان با تجهیز به انواع تسلیحات و سامانه‌ها یک شناور تمام رزمی به حساب می‌آید که رادار گریزی یکی از ویژگی‌های بارز این شناور است.

مسئول طراحی ناوشکن دیلمان همچنین درخصوص هزینه ساخت این شناور اظهار داشت: قیمت مشابه خارجی ناوشکن دیلمان در دنیا حدود ۳۰۰ میلیون دلار است که البته بدلیل تحریم‌ها چنین شناروی را به ما نمی‌فروشند، اما قیمت تمام شده دیلمان در داخل کشور یک سوم نمونه خارجی و ۱۰۰ میلیون دلار است.

 

منبع: sharghdaily-908177

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد