hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > 85 درصد تصادفات مربوط به موتورسیکلت است

85 درصد تصادفات مربوط به موتورسیکلت است

رئیس پلیس راهور شهرستان قم گفت: 85 درصد تصادفات مربوط به موتورسیکلت است برای پیشگیری از خسارت های جانی  لازم است شرکت های بیمه نسبت به ایجاد فرهنگ استفاده صحیح از وسایل نقلیه به ویژه استفاده ایمن راکبان موتورسیکلت اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم، سرهنگ حمید عرب لاریمی در همایش گرامیداشت هفته بیمه که به میزبانی بیمه سینا در تالار شیخ مفید دانشگاه قم برگزار شد، با اشاره به اینکه 85 در صد تصادفات به موتور سیکلت و ۴۰ درصد فوتی های این تصادفات به دلیل نداشتن کلاه ایمنی و ضربه مغزی رخ میدهد، اظهار کرد: در هر خانواده ای معمولا یک نفر براثر تصادف فوت کرده است و این رویداد تلخ به دلیل استفاده از وسایل نقلیه در شرایط ناایمن است.

وی با تاکید براینکه افزایش بی رویه خودروها؛ طبقه متوسط به پایین جامعه را به سمت و سوی استفاده از موتورسیکلت رهنمون کرده است،گفت: به دلیل بالا بودن قیمت کلاه ایمنی شاهد حوادث دلخراشی در تصادفات موتورسواران هستیم.


 

رئیس پلیس راهور شهرستان قم اضافه کرد: برای پیشگیری از خسارت های جانی  لازم است شرکت های بیمه نسبت به ایجاد فرهنگ استفاده صحیح از وسایل نقلیه به ویژه استفاده ایمن راکبان موتورسیکلت اقدام کنند.

 

 

 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد