hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > پوشش ریسک 200 هزارهزارمیلیارد تومانی بیمه سینا در 8 ماه سال جاری

مدیرعامل شرکت سهامی بیمه سینا خبر داد:

پوشش ریسک 200 هزارهزارمیلیارد تومانی بیمه سینا در 8 ماه سال جاری

مدیرعامل شرکت سهامی بیمه سینا گفت: در 8 ماه سال جاری این شرکت بیمه 200 هزار هزار میلیارد تومان پوشش ریسک به صنعت بیمه داده است.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم،عبدالله سلطانی ثانی در همایش بزرگ گرامیداشت هفته بیمه که به میزبانی بیمه سینا در تالار شیخ مفید دانشگاه قم برگزار شد، اظهار کرد: در صنعت بیمه کشور ضریب نفوذی این بیمه در سطح کشور 2 درصد است اما در پوشش سراپایی با نرخ یک در هزار در 8  ماه سال جاری 200 هزار هزار میلیارد تومان بیمه سینا  به صنعت بیمه پوشش ریسک داده است.

 

وی با بیان اینکه همه مردم به نوعی با شرکت بیمه ها ارتباط دارند و انتظار دارند سرویسی دریافت کنند،گفت: از یک تکمیل درمان ساده تا بیمه نامه های کلان کارخانه ها، دستگاه ها، زیرساخت های کشور، برق و آب و... پوششی است که صنعتگران بیمه در شبانه روز تلاش می کنند به نوعی بهترین خدمت را درکشور فراهم کنند.

 مدیرعامل شرکت سهامی بیمه سینا ضمن تقدیر از برنامه ریزی های انجام شده برای تدارک اجتماع صنعت گران بیمه در طول یک هفته و حضور مدیران عامل شرکت های بیمه به همراه دبیرکل سندیکای بیمه گران و بیمه مرکزی در استان های مختلف و در بین فعالان بیمه گفت: این حضور گسترده یاد آوری این امر است که صنعت بیمه در درجه نخست برای خودمان صنعت ارزشمندی است.

وی با بیان اینکه بیمه سینا افتخار دارد در 30 استان کشور فعالیت دارد و توفیقی است که در شهرکریمه اهل بیت (س) میزبان فعالان صنعت بیمه هستیم و از بانوی کرامت به دلیل این میزبانی تشکر می کنیم.

سلطانی ثانی با تاکید براینکه در قم ضمن زیارت بانوی کرامت؛ افتخار حضور در محضر علمای اعلام را داشتیم، خاطرنشان کرد: نصایح این بزرگان سرلوحه کار این شرکت در طول یکسال پیش رو خواهد بود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد